دانلود نسخه کامل Trick me - Body language

دسته بندی:

Body language – Trick me. Analyzing of Gestures v18.7 – اپلیکیشن جالب زبان بدن مخصوص اندروید نسخه کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

برای دروغ گفتن همه دلایل خاص خود را دارند! سیاست مداران مشاورانی را استخدام می کنند تا به آنها کمک کنند صادق و راستگو به نظر برسند. اما گاهی حتی قابل اعتمادترین افراد نیز دروغ می گویند. دلایل هر کسی برای دروغ گفتن می تواند متفاوت باشد. دانشمندان تصور می کنند هر انسانی تا 20 بار در روز دروغ می گوید و اغلب آنها حتی آن را درک نمی کنند. با پیشرفت تکنولوژی امروزه بسیاری از روان شناسان برای تشخیص هر نوع فریبی از دروغ سنج استفاده می کنند! باید بدانید که بدن ما خود گویای هر چیزی است! نوع رفتار و اعمال ما باعث می شود که در هنگام دروغ گفتن تا حدودی تغییر کنیم و ژست های مان را تغییر دهیم. استفاده مداوم از دستگاه ها همیشه درست نیست همه آن ها حتی قوی ترین شان ممکن است در برخی از شرایط تا 80 درصد خطا داشته باشند. به همین دلیل نیاز است که بدانیم هر کسی در هنگامی که دروغ می کند چه کار هایی را انجام می دهد. هیچ منبع خاصی در سطح وب برای این آموزش ها وجود ندارد اما امروز و در این پست قصد داریم شما را با یک استارت اپ بی نظیر در همین زمینه آشنا کنیم. Body language – Trick me. Analyzing of Gestures عنوان یک اپلیکیشن خاص زبان بدن می باشد که توسط Tikamori توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار فوق العاده با مجموعه ای از آموزش های خود کمک می کند که نوع رفتار اطرافیان تان را به سادگی هر چه تمام تر تشخیص داده و بدانید که چه کسی در چه شرایطی دروغ می گوید. این سوال شاید برای تمامی ما پیش بیاید که در بسیاری از موارد ممکن است ما نتوانیم دست ها و یا پاهای افراد مقابل مان را ببینیم! با این حال چشم ها گویای هر چیزی هستند. آموزش های موجود در این برنامه در چندین دسته مختلف قرار داده شده اند که از هر کدام شان می توان در شرایطی خاص استفاده کرد. همان طور که در توضیحات فوق اشاره کردیم، حتی زمانی که نمی توانیم اندام فرد مقابل خود را ببینیم تنها با نگاه کردن به چشم ها همه چیز آشکار می شود. روان شناسان بسیاری در خصوص این اپ بی نظیر اظهار نظر کرده اند که همین امر باعث شده است تا به مرور زمان کیفیت متن ها و آموزش ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد. اگر شما نیز تصور می کنید که اطرافیان تان دروغ های زیادی به شما می گویند بهتر است با ما همراه بوده و این نرم افزار را از دست ندهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Body language – Trick me. Analyzing of Gestures اندروید :

  • مجموعه ای از آموزش های خاص برای تشخیص دروغ افراد از رفتار شان
  • دسته بندی تمامی توضیحات در گروه هایی گوناگون
  • استفاده از توضیحات در شرایط مختلف حتی در زمانی که تنها به چشم های فرد مورد نظر تان خیره اید!
  • اصولی بودن تمامی توضیحات و آموزش ها
  • جمع آوری تمامی اطلاعات برنامه توسط با تجربه ترین روان شناسان

اپلیکیشن Body language – Trick me. Analyzing of Gestures با بهره مندی از امکانات و مجموعه ای از قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه کامل آن را از وب سایت بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 18.7

    • Application translated into Romanian
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران