دانلود برنامه ــ ابزارها Unit Pro

دسته بندی:

Unit Converter Pro v2.5.7 تبدیل انواع واحد ها و پول ها به یکدیگر در اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی

اندازه گیری یکی از کار هایی است که انسان ها هزاران سال است انجام می دهند و بر پایه آن توانسته اند از قوانین ریاضی برای آسان کردن زندگی خود استفاده نمایند. ما خیلی از چیز ها مثل دما، زمان، طول، حجم و… را اندازه می گیریم و بر پایه آن ها قوانین مختلفی را وضع می کنیم. در گذشته در مناطق مختلف جهان هر کشور و ملت، یکا های مخصوص به خود را داشت که اندازه آن متفاوت با یکا ها در سایر نقاط جهان بود. این مسئله باعث می شد که داد و ستد و بازرگانی در بین ملل مختلف با دشواری ها و مشکلات فراوان رو به رو باشند. برای همین دانشمندان تصمیم گرفتند یکا های جهانی ابداع کنند به گونه ای که توسط همه کشور ها مورد پذیرش و استفاده قرار گیرد. این یکا ها به نام یکا های si شناخته می شوند و در ایران و خیلی از کشور های جهان به خوبی جا افتاده هستند. حالا ما به جای من از گرم و به جای جریب از کیلومتر استفاده می کنیم و همین باعث شده است که تفسیر این اطلاعات برای خارجی ها و استفاده در فرمول های ریاضی بسیار آسان تر باشد. متاسفانه این یکاهای جهانی توسط برخی از کشور ها استفاده نمی شود و آن کشور ها یکا های خود را دارند برای مثال در آمریکا از پوند برای وزن و فوت و اینچ برای طول استفاده می شود. همین قضیه موجب شده است که ما در تفسیر اطلاعات موجود در محصولات و مقالات این کشور ها با مشکل مواجه شویم. برای همین نیاز داریم که تبدیل مایل به کیلومتر، یارد و فوت به متر، سانتی متر به اینچ، پوند به کیلوگرم و گرم، متر مکعب به لیتر، سی سی به میلی لیتر و … با محاسبات انجام دهیم. این محاسبات می توانند وقت گیر و دارای اشتباه باشند. برای حل این مشکل می توان از اپلیکیشنی که امروز در اپلیکیشن برتر معرفی می کنیم، استفاده کرد. Unit Converter Pro عنوان یک اپلیکیشن برای تبدیل آسان انواع واحد ها و یکا ها به یکدیگر، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Smart Tools co. توسعه و با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید یکا های روزمره مثل سرعت، دما، طول و حتی یکا های پیشرفته مثل فشار، نیرو، توان و … را به آسانی تبدیل کنید. برای این که دسترسی به قسمت های مختلف برنامه آسان تر باشد، یکا ها در دسته بندی ها و بخش های مختلف سازمان دهی شده اند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Unit Converter Pro اندروید:

  • یکا های پایه : طول، محیط، وزن، حجم
  • یکا های روزمره: دما، سرعت، زمان، اندازه کفش، اندازه لباس و …
  • یکا های علمی: فشار، نیرو، توان، جریان، انرژی و …
  • یکا های متفرقه: زاویه، داده، سوخت، آشپزی، گردش و …

اپلیکیشن Unit Converter Pro علاوه بر تبدیل یکا ها می تواند واحد های پولی کشور های مختلف و حتی ارز دیجیتال بیت کوین را به یکدیگر تبدیل نماید. برنامه Unit Converter Pro با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پولی و پچ شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.5.7

    • Dark mode, Paste
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران