دانلود نسخه کامل Videap

دسته بندی:

Videap – Cool Video Editor & Video Maker v2.0.1 – اپلیکیشن ساخت و ویرایش ویدئو مخصوص اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 39.99 دلار

Videap – Cool Video Editor & Video Maker عنوان یک اپلیکیشن پر امکانات ساخت و ویرایش فایل های ویدئویی می باشد که توسط شرکت بزرگ WONDERSHARE TECHNOLOGY CO., LIMITED توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. گسترش شبکه های اجتماعی و محبوبیت و درآمدزایی از آن ها به نوعی در حال پیشرفت است؛ که مجموعه کاربران زیادی به دنبال تولید محتوا در زمینه های مختلف هستند. بخش عظیمی از تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، به تولید محتوای تصویری و ویدئویی اختصاص داده می شود. به هر حال ما برای ساخت کلیپ هایی جذاب نیازمند ابزار قدرتمندی در این زمینه هستیم. خوشبختانه شرکت بزرگ WONDERSHARE تا به کنون تلاش کرده است که با معرفی نرم افزار های خاص خود، این اجازه را به کاربران شبکه های اجتماعی بدهد که ویدئو هایی فوق العاده را ایجاد کنند. یکی از بهترین و جدید ترین محصولات این شرکت که برای سیستم عامل اندروید نیز توسعه داده شده است، Videap – Cool Video Editor & Video Maker می باشد. مجموعه امکاناتی که این استارت اپ اندرویدی در اختیار کاربرانش قرار می دهد، به آن ها کمک می کند که بدون هیچ گونه محدودیتی به تولید محتوای ویدئویی بپردازند. هر آن چیزی که برای ویرایش ویدئو ها نیاز دارید در این برنامه قرار دارد و هیچ گونه محدودیتی برای دسترسی به آن ها نخواهید داشت.

Videap – Cool Video Editor & Video Maker گزینه ای مناسب برای تولید محتوای ویدئویی

همان گونه که در توضیحات اولیه نیز اشاره کردیم Videap یکی از بهترین استارت اپ های موجود برای تولید محتوای ویدئویی صفحات اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی می باشد. مجموعه قابلیت ها و امکاناتی که این برنامه در اختیار کاربرانش قرار می دهد نامحدود و بی نقص بوده و کمک می کند که در کوتاه ترین زمان ممکن ویدئویی فوق العاده را ایجاد کنید. از مهم ترین ویژگی های موجود می توان به فیلتر ها و افکت های گسترده آن اشاره کرد. این فیلتر ها با توجه به ویدئو های موجود در سوشال مدیا طراحی شده و به گونه ای عمل می کنند که هر کسی جذب ویدئو ساخته شده توسط شما می شود. برخلاف بسیاری از ویدئو ادیتور های موجود در مارکت اندروید که تنها از یک یا نهایت دو فرمت خاص پشتیبانی می کنند، این استارت اپ اجازه می دهد که ویدئو ساخته شده را در بیش از 5 فرمت متنوع ذخیره نمایید. فرمت هایی پر طرفدار که بسیاری از پلیر ها و شبکه های اجتماعی از آن ها پشتیبانی می کنند.

ساخت ویدئو کلیپ به کمک قالب های آماده

پس از نصب و ورود به محیط اولیه Videap – Cool Video Editor & Video Maker یکی از گزینه هایی که توجه شما را به خود جلب می کند، بخش ideas می باشد. در این بخش مجموعه ای از کلیپ های کوتاه از پیش تنظیم شده قرار داده شده اند که با الهام گرفتن از آن ها می توانید ویدئو هایی فوق العاده را ایجاد کنید. برای بهره مندی از این قالب های آماده تنها کافی است تصویر، گیف و یا ویدئو پیش فرض را تغییر دهید و همه چیز را به این برنامه بی نقص بسپارید. برای افزایش جذابیت کلیپ های تان از موزیک های پس زمینه آماده استفاده نموده و یا یک موسیقی را از حافظه داخلی گوشی هوشمند تان برگزینید. علاوه بر این برای بهتر شدن روند ویرایش ویدئو ها و یا ساخت کلیپ ها چندین جلوه AR در اختیار کاربران قرار داده می شود، که این جلوه ها به صورت ماسک های زنده بر روی صورت قرار داده می شوند.

همگام سازی هوشمندانه امکاناتی گسترده با محیطی ساده

از مهم ترین مواردی که باعث خاص شدن نرم افزار Videap – Cool Video Editor & Video Maker شده است محیط ساده آن در کنار ابزار متنوعش می باشد. ابزاری نظیر استیکر های مختلف و یا افکت های انتقال خاص که یک خروجی فوق العاده را در اختیار کاربران قرار می دهند. همچنین از مجموعه گزینه های ویرایشی می توان به تنظیم کنتراست و اشباع رنگ های به کار رفته در ویدئو اشاره کرد. برای دسترسی به این امکانات در نسخه منتشر شده در اپلیکیشن برتر با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نبوده و قادر خواهید بود که نهایت بهره را از آن ها ببرید. اگر علاقه زیادی به ساخت ویدئو های اسلوموشن و یا فست موشن دارید، نیازی به استفاده از ابزار جانبی نیست، زیرا Videap چنین گزینه ای را نیز دراختیار تان قرار می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Videap – Cool Video Editor & Video Maker اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از گزینه های متنوع ویرایشی
  • پشتیبانی از 5 فرمت ویدئویی خاص و پر طرفدار
  • امکان دریافت خروجی با کیفیت 4k Ultra HD
  • اتصال به یک دیتابیس بزرگ از انواع موزیک ها برای کلیپ های تیک تاک و اینستاگرام
  • تنظیم کاور ویدئو ها بدون نیاز به هیچ گونه ابزاری
  • افزودن جلوه های صوتی خاص به ویدئو های تان
  • ده ها افکت و فیلتر متنوع و گوناگون
  • گزینه ای برای ساخت ویدئو های اسلوموشن
  • ده ها قالب از پیش تنظیم شده برای ساخت گیف ها و ویدئو هایی زیبا
  • تنظیم میزان روشنایی و کنتراست ویدئو ها
  • دریافت خروجی مخصوص به شبکه های اجتماعی مختلف

اپلیکیشن Videap – Cool Video Editor & Video Maker با مجموعه ای از امکانات و قابلیت های متنوعش در زمینه ویرایش و ساخت فایل های ویدئویی توانسته است با پرداخت درون شبکه 39.99 دلاری خود امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وب سایت محبوب و پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.0.1

    • Fix some bugs
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران