دانلود نسخه جدید Metal Detector برای موبایل

دسته بندی:

Metal Detector – EMF detector, Body scanner v5.7 – اپلیکیشن فلزیاب کاربردی و قدرتمند اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار برای اولین بار در وب سایت های فارسی زبان

انسان ها همواره در تلاش اند که برای رفع نیاز های شان از یک راه حل ساده و منطقی استفاده کنند. گاها برای برطرف سازی این مشکلات وسایلی اختراع می شوند که در نهایت، نه تنها یک مشکل بلکه بسیاری از نیاز های ما را برطرف می کنند. فلزیاب ها نیز جزو دسته ابزاری هستند که در شرایط مختلف کاربرد های گوناگونی دارند. فلزیاب ها نیز همانند دیگر دستگاه های موجود در جهان چندین نوع و چندین پیکربندی گوناگون دارند که در هر شرایطی ما نیاز به یک دسته خاص از آن ها داریم. همان طور که می دانید تهیه یک فلزیاب نه تنها دشوار بوده بلکه بسیار هزینه بر می باشد؛ زیرا ساده ترین این فلزیاب ها که برای تشخیص لوله ها و سیم ها استفاده می شود چند ده دلار قیمت دارند! به همین دلیل در این پست تصمیم گرفته ایم که با تکیه بر توانایی های سیستم عامل اندروید شما را با یک برنامه فوق العاده در این زمینه آشنا کنیم. Metal Detector – EMF detector, Body scanner عنوان یک اپلیکیشن فلزیاب کاربردی و قدرتمند می باشد که توسط KTW Apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با تکیه بر سیستم سخت افزاری اندروید بدون نیاز به هیچ گونه هزینه ای کمک می کند که گوشی هوشمند خود را به یک فلزیاب قدرتمند تبدیل کنید. برای استفاده از این استارت اپ تنها کافی است دستگاه هوشمند تان از سنسور مغناطیسی پشتیبانی کند؛ آنگاه خواهید توانست در شرایط گوناگون نیاز های خود را به یک فلزیاب برطرف سازید. دو فلز آهن و فولاد از این نرم افزار پشتیبانی می کنند و نتایج حاصل از اسکن ها از طریق تغییر داده ها به نمایش در می آید. شما می توانید این تغییرات را از طریق یک نمودار به سادگی دنبال کرده و به اهداف تان برسید. این استارت اپ نه تنها از چندین واحد اندازه گیری پشتیبانی می کند، بلکه مجموعه ای از تنظیمیات تخصصی را در اختیار تان قرار می دهد که متناسب با شرایط تان خواهید توانست آن ها را تغییر دهید. تنها توجه داشته باشید که عمق اسکن به قدرت سنسور مغناطیسی اسمات فون تان بستگی دارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Metal Detector – EMF detector, Body scanner اندروید :

  • تبدیل دستگاه اندرویدی شما به یک فلزیاب قدرتمند
  • پشتیبانی از شناسایی دو فلز آهن و فولاد
  • قابل استفاده برای شناسایی سیم ها و لوله ها
  • شناسایی فلز با ایجاد تغییر داده ها
  • دسترسی چندین واحد اندازه گیری بدون هیچ گونه محدودیتی
  • مجموعه ای از تنظیمات تخصصی برای اکتشافی بدون نقص!

اپلیکیشن Metal Detector – EMF detector, Body scanner با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش در زمینه شناسایی فلز ها توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 5.7

    • - Fix various bug
    • - Update built tools
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران