دانلود ــ کتاب خوان ABS

دسته بندی:

Any Book Summary: Fiction & Non-fiction v2021.5.16 دسترسی به خلاصه کتاب های پرفروش در اندروید نسخه بهینه شده و کامل برنامه

مطالعه کردن فوایدی دارد که همه ما کم و بیش از آن ها آگاه هستیم. همه ما می دانیم که کتاب خواندن چقدر به درک ما از زندگی، محیط اطراف، انسان های دیگر،ِ شخصیت خود و … کمک می کند و در رسیدن ما به موفقیت چقدر موثر است. اما همچنان بسیاری از ما کتاب نمی خوانیم. این مسئله غیر از تنبلی دلایل دیگری هم دارد. برای مثال انسان های امروزی به دلیل مشغله های فراوان، زمان کافی برای مطالعه ندارند و حتی اگر بخواهند کتاب بخوانند هم امکان این برایشان فراهم نیست. این مسئله در مورد بسیاری از انسان ها صادق است. در ایران میزان سرانه مطالعه یکی از کمترین ها در جهان است و همین باعث شده است که ما در بسیاری از جهات از دنیای پیرامون خودمان عقب باشیم و نتوانیم از آخرین دانش و تجربیات انسانی بهره مند شویم. روش های مختلفی مثل کتاب های صوتی، کتاب های جیبی و … برای افزایش مطالعه ارائه شده است اما هیچکدام از آن ها نتوانسته اند موفقیت قابل توجهی به دست آورند. برای افرادی که وقت کتاب خواندن ندارند، خلاصه کتاب ها می تواند یک راه حل عالی برای مطالعه و دستیبابی به دانش موجود در کتاب ها باشد. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که خلاصه کتاب ارائه می دهد. Any Book Summary: Fiction & Non-fiction عنوان یک اپلیکیشن برای دستیبابی به خلاصه کتاب های مفید غیر داستانی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری AARK توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. سازندگان این برنامه اهمیت خاصی به کتاب های پرفروش و محبوب می دهند و بیش از همه، چنین کتاب هایی را در این برنامه می توان پیدا کرد. تنها ۱۰ دقیقه زمان برای مطالعه خلاصه کتاب ها لازم است. نکات و موارد مهم موجود در کتاب ها به صورت بولت پوینت و بخش بخش، ارائه شده است تا کاربر سریعتر و بهتر بتواند آن ها را مطالعه کند. اگر به کتاب های خودیاری، خودسازی، موفقیت و … علاقه دارید، می توانید در این برنامه بهترین نمونه های این نوع کتاب ها را پیدا کرده و از نکات موجود در آن ها در کمترین زمان بهره مند شوید. همچنین اگر به دنبال تقویت مهارت زبان خود هستید، می توانید از کتاب های انگلیسی موجود در این برنامه که به انگلیسی روان و ساده نوشته شده اند، استفاده نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Any Book Summary: Fiction & Non-fiction اندروید:

  • دارای خلاصه انواع کتاب های پرفروش و محبوب جهان
  • ارائه خلاصه کتاب ها به صورت بولت پوینت و نکته به نکته
  • تنها ۱۰ دقیقه زمان برای مطالعه خلاصه کتاب ها لازم است.
  • دارای عناوین مختلفی از کتاب های موفقیت، خودیاری و ….
  • امکان اشتراک گذاری نقل قول های کتاب با دوستان، آشنایان و …
  • امکان شنیدن خلاصه کتاب ها

اپلیکیشن Any Book Summary: Fiction & Non-fiction یک برنامه عالی برای تمامی کسانی است که وقت و انرژی کافی برای مطالعه تمامی یک کتاب را ندارند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه بهینه شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2021.5.16

    • - This update includes several bug fixes and enhancements in reliability
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر Google Play Books

نسخه جدید و آخر Google Play Books

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران