نسخه کامل و آخر Kitchen book برای اندروید

دسته بندی:

[Kitchen Book : All Recipes v28.0.0 [Premium – اپلیکیشن کتاب آشپزی کامل و جامع اندروید نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 3.99 دلار تقدیم شما عزیزان

آشپزی را می توان جزو پر طرفدار ترین حرفه ها دانست که افراد زیادی در سراسر جهان به خاطر خوش مزه بودنش به آن علاقه دارند! در مقابل علاقه مندان به آشپزی، افرادی نیز وجود دارند که علارغم علاقه بسیار زیاد به غذا های مختلف توانایی پختشان را ندارند که در چنین شرایطی بهترین گزینه برای پخت غذای مورد علاقه خود استفاده از کتاب های آشپزی می باشد. Kitchen Book : All Recipes Premium عنوان یک کتاب آشپزی کامل و جامع می باشد که توسط Endless برای اندروید توسعه و منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از یک دیتابیس عظیم از دستور العمل های متنوع کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر غذا های مورد علاقتان را طبخ کنید و از آن ها لذت ببرید. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این استارت اپ را شاید بتوان دستور های متنوع موجود دانست ؛ به گونه ای تمامی آن ها از کشور های مختلف جمع آوری شده اند و هر نوع غذایی که تصورش را کنید در آن دیده می شود. تمامی آموزش ها به صورت گام به گام و هوشمندانه ای نوشته شده اند تا هر گونه ابهامی را در مراحل پخت از بین ببرد و کمک کند غذایی خوشمزه را بپزید. یکی از شگفت انگیز ترین امکانات این نرم افزار که باعث می شود کاربران بسیار تعجب کنند امکان جست و جوی تصویری غذا ها می باشد ؛ به گونه ای که برای یافتن نحوه پخت خوراک مورد علاقه خود تنها کافیست از آن عکس گرفته و سپس شروع به یافتنش در میان هزاران گزینه موجود کنید. جدا از تمامی امکانات ذکر شده ابزار های مختلفی نیز در لیست توانایی ها به چشم می خورد که در میان بهترین آن ها می توان به تایمر مخصوص اشاره کرد که کمک می کند هیچ گاه غذای در حال پخت خراب نشود.

اپلیکیشن Kitchen Book : All Recipes با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه آموزش های آشپزی توانسته است با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری خود امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از لینک های مستقیم وبسایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 28.0.0

    • * Arrange recipes by relevance, favorites, newest filters
    • * Support for new Android 11 devices
    • * Discover more recipes with cooking videos
    • * Performance enhancements and minor bug fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران