آخرین نسخه ــ پازل و فکری ∞ ENERGY

دسته بندی:

Infinity Loop: ENERGY v5.0 – بازی پازل و فکری محبوب “حلقه بی نهایت: انرژی” اندروید نسخه اصلی نسخه آنلاک شده بدون تبلیغات بازی تقدیم شما عزیزان تست شده با اجرای آفلاین

Infinity Loop: ENERGY – حلقه بی نهایت: انرژی بازی پازل – فکری جذاب و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Infinity Games برای اندروید است که به صورت رایگان و با پرداخت درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده و ما امروز در اپلیکیشن برتر قصد معرفی آخرین نسخه ی آنلاک شده و کامل اش را حضور شما همراهان همیشگی داریم. اگر باتری بدن شما خالی شده است و حوصلتان سر رفته این بازی یک تقویت دهنده ی کامل برای پر کردن آن می باشد. این بازی نسخه ی جدیدی از بازی معروف Infinity Loop و ترکیبی از بازی های قبلی این استودیوی می باشد که شما را از طریق راه های بی شماری از سطوح بی نهایت به دل اتصال حلقه ها می برد؛ جایی که زمان معنی ندارد و تمام وجودتان پر از انرژی خواهد شد. در این پازل زیبا از طریق اتصال سیم ها به یکدیگر و رساندن انرژی از منبع به لامپ مغز خود را به چالش بکشید و از خلاقیت خود استفاده کنید تا به نتیجه ی مطلوب برسید. محیط بازی بسیار زیبا و آرامش بخش است و با یک موسیقی عالی مخلوط شده است تا ذهن شما را برای انجام این پازل به بالاترین درجه ی آمادگی برساند. با اتصال همه ی سیم ها به یکدیگر شکل ها و طرح های مختلف هنری نیز ساخته می شود که می توانید از آن عکس گرفته و در گالری خود ذخیره کنید. اگر شما هم از طرفداران بازی های پازل و فکری هستید و از این بازی خوشتان آمده، همین حالا آن را از اپلیکیشن برتر دانلود کنید و ساعت ها سرگرمی را در کنار تقویت حافظه خود تجربه کنید!

بازی Infinity Loop: Energy تاکنون بیشتر از 1,000,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دانلود شده و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کند که نشان دهنده ی کیفیت بالا و زیبایی هرچه بیشتر این بازی می باشد. ارتباط بین قطعات پازل در این بازی به همراه موسیقی آرامش بخش آن، یک فضای بسیار عالی برای فرار از محیط های پر تنش و استرس زا مانند ترافیک، ساعت های ماندن درون مترو و یا یک روز کاری پر مشغله ایجاد می کند تا با آرام شدن ذهنتان برای کار های آینده آمادگی بالاتری داشته باشید. این بازی توسط بازیکنان به عنوان یکی از اعتیادآور ترین و چالش برانگیز ترین بازی ها توصیف شده که شما را به سمت یک سفر بی نهایت به سمت حالت آرامش بخش ذهن می برد. اگر به دنبال یک بازی آرامش بخش زیبا هستید، درست آمده اید و می توانید نسخه ی کامل و آنلاک شده اش را به صورت مستقیم و کاملا رایگان از سرور های پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود نمایید. این بازی تست شده و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است.

توجه : در نسخه جدید نام بازی به Energy: Anti Stress Loops عوض شده است.



  • تغییرات نسخه 5.0

    • -Bug Fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران