نسخه کامل و آخر Dice Push برای اندروید

دسته بندی:

Dice Push v7.3.2 Mod – بازی تخته ای جالب تاس بریز و هل بده اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جایزه بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dice Push نام یک بازی در ژانر تخته ای است که توسط استودیو بازی سازی VOODOO برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی VOODOO یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین استودیو های بازی سازی در میان گیمر ها و بازی های پلتفرم های موبایلی است و پیش از این هم تجربه ساخت انواع و اقسام بازی ها در ژانر های مختلف را داشته است و با ده ها بازی و میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی موفقی را در مارکت اندروید برای خودش به ثبت رسانده است. بعضی از بازی های این استودیو بازی شامل: Balls Duel ، Knock’em All ، Prison Wreck ، Run of Life ، Crowd City می شوند. بازی Dice Push هم یکی از هیجان انگیز ترین بازی های این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده اش، تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. علاوه بر این، این بازی توانسته تا لحظه نگارش این مطلب بیش از 5.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شود و یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های این مارکت است. مطمئناً چنین سطحی از محبوبیت در میان گیمر ها اتفاقی نیست و این بازی یک بازی رضایتبخش برای شما خواهد بود. Dice Push یک بازی عالی برای تمام سلیقه ها و تمام رده های سنی است و یک بازی ایده آل برای سرگرم شدن و پرکردن اوقات فراغت شما خواهد بود. این بازی در حقیقت ترکیبی از چند ژانر است. در Dice Push شما باید تاس بریزید تا نیرو های خودتان را در پشت یک میله افزایش دهید. هدف شما از انجام اینکار هل دادن میله به طرف زمین حریف تان است. البته، آنها هم تلاش می کنند که همین کار را انجام دهند. بدیهی است، هر کدام از طرفین که موفق شوند این کار را سریع تر انجام دهند برنده خواهند بود. به همین سادگی!

ایده بازی Dice Push در ابتدا بسیار ساده و بچگانه به نظر می رسد اما وقتی رفته رفته در مراحل بازی پیشروی کنید و وارد مراحل چالش برانگیز تر آن بشوید، کم کم متوجه می شوید که این بازی چقدر فوق العاده است و دیگر حتی یک لحظه هم آن را کنار نخواهید گذاشت. البته، اگر بدانید که دارید چه کار می کنید مرحله های چالش برانگیز بازی هم اصطلاحاً تو مخی و اعصاب خرد کن نمی شوند. توسعه دهندگان توانسته اند بالانس خوبی را برای مراحل بازی و چالش ها به وجود بیاورند و هیچ کدام از مراحل بازی تنبیه کننده نیستند. مکانیزم های گیم پلی بازی هم بسیار ساده طراحی شده اند و شما می توانید به راحتی و با پشت سر گذاشتن چند مرحله ابتدایی بازی به تمام آنها مسلط شوید و نحوه بازی کردن را یاد بگیرید. شما به سرعت یاد می گیرید چگونه نیرو های خودتان را به صورت گسترده در پشت میله قرار دهید و قادر خواهید بود تمام مراحل بازی را یکی پس از دیگری طی کنید. این بازی بدون تردید یکی از اعتیاد آور ترین بازی هایی است که به عمرتان آن را تجربه خواهید کرد. Dice Push توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی بدون دیدن تبلیغات ؛ جایزه نامحدود دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 7.3.2

    • - Performance Improvements
    • - Bug Fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران