نسخه آخر و کامل One Escape برای موبایل

دسته بندی:

One Escape v1.018 Mod – بازی ماجراجویی سرگرم کننده یک فرار اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن همه سطوح) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

One Escape نام یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی Cresc e nt Moon Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی آنقدر جذاب و سرگرم کننده است که همان کات سین ابتدایی اش نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد. ماجرای One Escape، ماجرای یک دزدی است که خوب پیش نمی رود. ۳ دوست قدیمی قصد می کنند که یک دزدی بزرگ و گسترده را انجام دهند اما ناگهان همه چیز خراب می شود و آنها به دست پلیس می افتند و زندانی می شوند. با اینکه مسئولین زندان سارقان را در زندان های جداگانه حبس کرده بودند، زندانی ها موفق به فرار می شوند. حالا شما باید در نقش این ۳ زندانی قرار بگیرید و این فرار ها را به سرانجام برسانید. بنابراین، در این بازی به جای “یک فرار”، در واقع “سه فرار” در پیش رو داریم. کاراکتر های بازی یک اردک، یک گراز، و یک گوریل هستند که شما کنترل هر کدام از آنها را در ۲۰ مرحله به عهده دارید. هر کاراکتر توانایی های خاص و منحصر به فرد خودش را دارد و در حالی که هر کدام از این کاراکتر ها از بعد گیم پلی استایل متفاوتی را ارائه می کنند، هدف تمام آنها یکسان است: فرار کردن از زندان. این بازی فرار از زندان که اساساً یک بازی ۲ بعدی پیکسلی و یک پازل – پلتفرمر با المان های پنهان کاری به حساب می آید، توانسته با این ایده فوق العاده اش از تمام بازی های فرار از زندان دیگر متمایز شود و تجربه یونیک و منحصر به فردی را ارائه کند. کمپین این بازی نسبتاً کوتاه است و ۶۰ مرحله آن تقریباً در ۲ یا ۳ ساعت به پایان می رسد و یک بازی عالی برای پر کردن اوقات فراغت است.

همانطور که پیش تر هم گفتیم، وظیفه شما در هر مرحله از بازی One Escape فرار کردن از زندان با کاراکتری که کنترل آن را به عهده دارید است. در هر مرحله یک نقطه خروج وجود دارد که شما باید سعی کنید به آن برسید. همچنین، در هر مرحله انواع و اقسام موانعی هم وجود دارد که سعی می کنند شما را گیر بیندازند. این موانع شامل گرگ های نگهبان، دوربین های مدار بسته، درب های بسته، و… می شوند. خوشبختانه، روش های زیادی هم برای اجتناب از این موانع و گیر افتادن در بازی وجود دارد. کارت های عبور، قایم شدن در سایه ها، بالا رفتن از دیوار، برخی از این روش ها هستند که البته برخی از این روش ها هم با توجه به توانایی هایی کاراکتر تان متفاوت است که احتمالاً این یکی از جالب ترین ویژگی های این بازی است. به طور مثال، شما می توانید با کاراکتر گوریل به نگهبان ها مشت بزنید و به راحتی آنها را بکشید و لزوماً نیازی نیست که از ترس گیر افتادن به دست آنها پنهان شوید. اما در هر حال اگر با هر یک از کاراکتر هایتان گیر بفتید، مجبور می شوید مرحله ای که در آن هستید را مجدداً آغاز کنید. در مجموع، One Escape شما را سورپرایز می کند. در ابتدا ممکن است فکر کنید با یک بازی پیکسلی قدیمی و از مد افتاده و خسته کننده طرف هستید، اما زمانی که کاراکتر های مختلف را امتحان کنید و در بازی پیشروی کنید قطعاً نظر تان در مورد این بازی تغییر خواهد کرد و عاشقش می شوید. بنابراین، اگر دوست دارید یک بازی فرار از زندان جذاب و سرگرم کننده را امتحان کنید، One Escape می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. بازی One Escape توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.018

    • List of changes:
    • - Slight performance increase on some devices.
    • - Some bug fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران