دانلود آخرین نسخه Notification History

دسته بندی:

Notification History v2.9.5 اپلیکیشن تاریخچه کامل تمامی نوتیفیکیشن های ارسال شده مخصوص اندروید نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

نوتیفیکیشن های گوشی همان اعلان هایی هستند که از طریق برنامه های نصب شده روی گوشی هوشمند شما نمایش داده می شوند. نوتیفیکیشن ها از مهم ترین بخش های گوشی هوشمند هستند که شما را از پیام های ارسالی و اعلان های مهم با خبر می کنند. این نوتیفیکیشن ها می توانند از شبکه های اجتماعی، پیام های SMS، اپلیکیشن های خرید و آگهی از تخفیف، ایمیل و … ارسال شده باشند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در گوشی اندروید خود برخی نوتیفیکیشن های مزاحم یا غیر مهم را حذف می کنید. اما گاهی اوقات ممکن است که شما این کار را به صورت اتفاقی و بدون خواندن پیام ها انجام دهید. به این ترتیب دیگر مطلع نمی شوید که چه اپلیکیشنی برای شما نوتیفیکیشن اطلاع رسانی ارسال کرده بوده است. بسیاری اوقات ما منتظر خبری مهم و یا پیامی از سوی کسی هستیم اما وقتی اقدام به حذف کلی اعلان ها می کنیم دیگر متوجه آن خبر و پیام مد نظر هم نمی شویم و این اصلا خوب نیست. Notification History عنوان یک اپلیکیشن برای نگهداری تاریخچه کامل تمامی نوتیفیکیشن ها مخصوس سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری mydloch’s dev-team توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به تاریخچه کاملی از تمامی نوتیفیکیشن های فرستاده شده روی دستگاه به تفکیک تاریخ، نام اپلیکشین فرستنده، زمان، موضوع و … دسترسی داشته باشید. اگر در طول روز نوتیفیکیشن های متعددی دریافت می کنید که ممکن است پیام های مهمی در بر داشته باشند و نمی خواهید آن ها را از دست بدهید، نصب این برنامه را به شما توصیه می کنیم.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Notification History اندروید :

  • قابلیت تعریف فیلتر های مختلف بر اساس موضوع، نام اپلیکیشن و … برای عدم نگهداری نوتیفیکیشن های بی اهمیت
  • نمایش نوتیفیکیشن ها بر اساس تاریخ امروز، دیروز یا یک بازه زمانی خاص
  • نگهداری نوتیفیکیشن های حذف شده در trash برنامه
  • یادآوری برای پاک سازی دیتابیس برنامه برای ارائه سرعت بهتر و کاهش حافظه مصرف شده دستگاه
  • قابلیت حذف نوتیفکیشن ها با swip کردن
  • نگهداری عکس های دریافت شده در واتس اپ،‌ حتی اگر خود عکس ها حذف شده باشند
  • رابط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Notification History یک برنامه بسیار کاربردی برای تمامی کاربرانی است که به دلیل ارتباطات فراوان و مشغله های کاری زیاد، در طول روز ده ها نوتیفیکیشن دریافت می کنند و وقت کافی برای مدیریت آن ها ندارند و ممکن حتی به اشتباه نوتیفیکیشن های مهم را نادیده بگیرند. Notification History بسیار محبوب و پرطرفدار است به طوری که تنها در گوگل پلی بیش از 1.000.000 بار دانلود شده و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. شما عزیزان هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی دسترسی ها و امکانات را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.9.5

    • Bugfixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران