دانلود نسخه جدید Cloud Console برای اندروید

دسته بندی:

Cloud Console v1.11.380269986 نظارت کامل روی سرویس پردازش ابری گوگل در اندروید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

برنامه های تحت وب، نرم افزار هایی هستند که معمولا همه قادر به استفاده از آن ها هستند و می توانند با اینترنت و از طریق یک وبسایت به آن ها دسترسی داشته باشند. برای مثال جیمیل یک نرم افزار تحت وب است که کار آن ارسال، دریافت و مدیریت ایمیل هاست. برای این که نرم افزار بتواند روی اینترنت در دسترس همه قرار داشته باشد، باید آن را روی یک سرور وب آپلود کرد. تقریبا تمام وبسایت هایی که ما می شناسیم روی یک سرور میزبانی شده و کار می کنند. اما بودن برنامه روی یک سرور ممکن است آن را آسیب پذیر کند. چرا که با خاموش یا قطع شدن سرور،‌ دسترسی به برنامه هم قطع می شود. برای حل این مشکل کمپانی های مختلف، استفاده از پردازش ابری را به جای استفاده از سرور، پیشنهاد می کنند. در این روش، به جای این که نرم افزار روی تنها یک سرور قرار داشته باشد، روی مجموعه ای از کامپیوتر ها و سرور ها قرار دارد. تعداد این کامپیوتر ها بسیار زیاد است و همین توان پردازشی بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد و مشکل قطع شدن دسترسی به برنامه به علت قطعی سرور را کاملا رفع می کند. سرویس های گوگل مثل موتور جستجو، یوتیوب و … همگی روی بستر پردازش ابری این کمپانی، میزبانی می شوند. به همین علت است که هیچگاه از دسترس خارج نمی شوند. گوگل چند سالی است که امکان استفاده از سرویس ابری خود را برای کاربران فراهم کرده است و با پرداخت هزینه ماهیانه می توان از این سرویس استفاده کرد. گوگل همچنین برنامه ای برای مدیریت این سرویس ارائه کرده است. Cloud Console عنوان یک اپلیکیشن برای مدیریت کامل سرویس پردازش ابری گوگل، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Google LLC توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با این برنامه می توانید به صورت کامل تمامی جزئیات مربوط به سرویس خریداری شده مثل میزان استفاده از منابع، Api ها، هزینه سرویس و … را با جزئیات کامل مشاهده کنید. همچنین یک ترمینال هم در اختیار شما قرار می گیرد تا با آن بتوانید مدیریتی پیشرفته تر روی سرویس خود اعمال نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cloud Console اندروید:

  • نمایش جزئیات سرویس مثل میزان استفاده از منابع، صورتحساب، وضعیت سرویس و …
  • قابلیت ایجاد داشبورد دلخواه با چیدمان دلخواه اطلاعات مهم در صفحه اصلی
  • نظارت کامل روی وضعیت سرویس، موتور محاسباتی و ماشین های مجازی
  • دسترسی به Cloud Shell برای انجام انواع عملیات مربوط به سرویس ابری گوگل
  • دسترسی کامل به خطا ها، مشکلات و گزارشات مربوطه

اپلیکیشن Cloud Console ابزاری جامع و کامل برای همه دارندگان و استفاده کنندگان سرویس پردازش ابری گوگل است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.11.380269986

    • Bug fixes and UI improvements.
    • Please note that the latest version of the App (v1.11.0.250) is automatically sending usage statistics to Google Cloud Platform to help improve our services per the terms of our Privacy Policy. Any selections you made to the 'send usage statistics' setting in previous versions of the Console App will no longer apply.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران