دانلود Exploding Kittens - Official - بازی رومیزی محبوب گربه های انفجاری اندروید مود

دسته بندی:

Exploding Kittens® – Official v4.0.6 Mod – بازی رومیزی گربه ها انفجاری اندروید نسخه اصلی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Exploding Kittens – Official – گربه های انفجاری یک بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای کارتی و رومیزی برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و از محبوب ترین بازیهای رومیزی به شمار می رود و به درخواست جمعی از شما عزیزان جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! بازی پرطرفدار Exploding Kittens – Official را دو تا پنج نفر قادرند تجربه کنند و هر راند آن حدود پانزده دقیقه طول می کشد! تمام بازی Exploding Kittens – Official یک هدف دارد و آن هم نکشیدن کارت “گربه انفجاری” است. در ابتدا دسته کارت ها روی میز قرار می گیرد و بازیکنان به نوبت، کارت می کشند , اگر بازیکنی یک کارت مشکی یا همان گربه انفجاری را بکشد، به سرعت منفجر شده و از بازی خارج میشود! این بازیکن تنها در صورتی میتواند به بازی خود ادامه دهد که یک کارت خنثی کننده بمب داشته باشد، در این صورت او کارت خنثی کننده را استفاده می کند و کارت گربه انفجاری را بدون اینکه دیگر بازیکنان ببینند، درون دسته کارت ها و در مکان دلخواه قرار می‌دهد. به غیر از کارت های گربه انفجاری و کارت خنثی کردن، کارت های دیگری مثل کارت های اکشن در بازی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند به بردن نزدیک شوید! قوانین بازی Exploding Kittens – Official ساده است و اگر به دنبال یک بازی کارتی فوق العاده برای تجربه هستید به هیچ وجه ان را از دست ندهید!

بازی Exploding Kittens – Official هم اکنون بر اساس هزاران رای و فروش توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را نیز کسب کند که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای اولین بار در ایران برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی V4.0.6 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران