دانلود جدیدترین نسخه Reaper of Immortals

دسته بندی:

Reaper of Immortals 1.4.7 Mod – بازی اکشن سرگرم کننده نامیرایان دروگر اندروید نسخه معمولی نسخه مود (امتیاز بی نهایت حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Reaper of Immortals نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Abadd o nGames برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی AbaddonGames یک استودیو بازی سازی ایندی است و Reaper of Immortals اولین بازی آنها در مارکت اندروید است. اما Reaper of Immortals یک بازی اکشن – ماجراجویی و یک پلتفرمر کلاسیک آشنا برای اکثر گیمر هاست. این بازی که از یک طراحی هنری پیکسلی استفاده می کند، یادآور بسیاری از بازی های سرگرم کننده و نوستالژیکی است که گیمر ها با آنها خاطرات زیادی را تجربه کرده اند. تجربه این بازی هم چیزی شبیه به همان بازی هاست و بدون شک برای شما نوستالژیک و خاطره انگیز و البته سرگرم کننده خواهد بود. داستان بازی عمق زیادی ندارد و فقط بهانه ای برای پیشروی در مراحل بازی است. ماجرای Reaper of Immortals در ۳ سطر برای شما بازگو می شود. پس از آن و بعد از مشاهده یک کات سین چند ثانیه ای، وارد جهان اول بازی می شوید و ماجراجویی خودتان را آغاز می کنید. شما در نقش یک ریپر (دروگر) هستید و وظیفه تان این است که در مراحل مختلف جهان های بازی پیشروی کنید تا به آخرین جهان و انتهای کمپین بازی برسید و هدف واقعی خودتان را پیدا کنید.

بازی Reaper of Immortals کمپین کوتاهی دارد. این کمپین از ۴ جهان تشکیل شده که هر کدام از این جهان ها دارای مراحل مختلفی است. در هر مرحله شما با موانعی در قالب تله ها و دشمنانی در قالب موجودات خبیث مواجه می شوید و باید سعی کنید از موانع اجتناب کنید و با دشمنان مبارزه کنید و آنها را شکست دهید. کاراکتری که شما کنترل آن را به عهده دارید، به راحتی از طریق دکمه های مجازی ای که در روی صفحه نمایش تان قرار دارند کنترل می شود. با فشار دادن دکمه های چپ و راست می توانید به جلو و عقب بروید و با فشار دادن دکمه های بالا و پایین می توانید از روی پلتفرم ها بپرید و یا از آنها پایین بروید. شما به یک سری دکمه اکشن هم دسترسی دارید که این دکمه ها دکمه حمله بیسیک،‌ دکمه تعامل با محیط، و دکمه داج هستند. البته با پیشروی در بازی می توانید مواردی مثل انواع دیگر حملات را هم آنلاک کنید. در طول بازی سکه‌ هایی مشاهده می کنید که به رنگ نقره ای هستند. شما باید سعی کنید تا جایی که میتوانید این سکه ها را جمع آوری کنید، چون این سکه ها برای آنلاک کردن مراحل بعدی و جهان های بعدی ضروری هستند. توجه داشته باشید، بعضی از این سکه ها در قسمت های پنهان بازی قرار داده شده اند و برای پیدا کردن آنها، شما باید تمام قسمت های هر مرحله را به دقت بگردید تا چیزی را از دست ندهید. Reaper of Immortals توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.4.7

    • Fixed a bug in Chapter 4 Level 2
    • Fixed a bug in "World Map"
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران