آخرین نسخه ــ کارتی + تخته ای Solitaire

دسته بندی:

Solitaire TriPeaks Journey v1.5274.0 Mod – بازی ماجراجویی کارت ها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Solitaire TriPeaks Journey – Free Card Game – ماجراجویی کارت ها عنوان یک بازی در ژانر کارتی است که توسط استودیو بازی سازی ME2ZEN Limited برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم بازی های موفق و خوش ساختی را برای گیمر ها ارائه کرده است و با میلیون ها دانلود، کارنامه خوبی در مارکت اندروید دارد. Solitaire TriPeaks Journey – Free Card Game هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که بیش از 5.000.000 بار دانلود شده و مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار گرفته است. بنابراین اگر شما هم برای گذران اوقات فراغت تان دنبال یک بازی کارتی می گردید، Solitaire TriPeaks Journey – Free Card Game می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد! این بازی تمام انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. البته انواع و اقسام بازی های کارتی در طول سال ها همواره با گیمر ها بوده اند. از بازی هایی مثل حکم و چهار برگ گرفته تا بازی های ساده دیگر که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. بازی پیش رو هم یکی از همین بازی های ساده است که در عین سادگی اش بسیار سرگرم کننده و جذاب است و ویژگی های خاص خودش را دارد. گیمر های کهنه سرباز بازی Solitaire ویندوز را به خاطر دارند. اولی بازی کارتی دیجیتالی که در آن می بایست کارت ها را به ترتیب روی هم می چیدید. این بازی هم دقیقاً از همان مکانیزم استفاده می کند و تا حد بسیار زیادی شبیه به همان بازی است. ممکن است فکر کنید این بازی چیز زیادی برای ارائه کردن ندارد اما باید بگوییم جهان فوق العاده بازی و استفاده از مکانیزم های جدید، این بازی را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل کرده است.

از همان ابتدا، گرافیک خیره کننده بازی Solitaire TriPeaks Journey – Free Card Game به همراه موسیقی متن بی نظیر و کاراکتر های دوست داشتنی اش توجه تان به خودش جلب می کند. سپس یک بخش آموزشی ۵ مرحله ای شما را وارد ماجراجویی تان می کند و این بازی را به بازی مورد علاقه تان تبدیل خواهد کرد. مراحل بازی ساختار امتیازی ۳ ستاره ای دارند و سیتسم پاداش آنها به صورت سکه ای است. در هر مرحله از بازی باید سعی کنید کارت ها را پشت سر هم و به ترتیب شان ردیف کنید اما می توانید برای ردیف کردن کارت ها از یک شماره بالا و یک شماره پایین هم استفاده کنید. به طور مثال بعد از مشاهده عدد ۷ روی یک کارت، برای کارت بعدی می توانید از کارت عدد ۶ یا کارت عدد ۸ استفاده کنید. اگر کارتی برای بازی کردن وجود نداشته باشد می توانید از دسته کارت های خانه کارت بردارید. اگر کارت ها را پشت سر هم و بدون اشتباه ردیف کنید می توانید یک بونس دریافت کنید. البته یک دکمه بازگشت به یک حرکت قبلی هم در بازی تعبیه شده است که به کمک آن می توانید اشتباهات خود را اصلاح کنید. بونس ها بسیار متنوع و گوناگون هستند اما مهمترین بونس کارت آزاد است که یک کارت طلایی است و همانطور که نامش پیشنهاد می کند شما را در انتخاب کارت بعدی تان آزاد می کند. طراحی مراحل بازی بسیار عالی است و بیش از ۱۰۰۰ مرحله و بیش از ۵۰۰۰ بونس و همچنین جوایز و دستاورد های بازی این بازی را به یکی از بهترین بازی های حال حاضر تبدیل می کند. Solitaire TriPeaks Journey – Free Card Game توانسته امتیاز فوق العاده 4.6 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.5274.0

    • Minor bug fixed and performance improvements!
    • If you love our game, please leave us a review.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران