دانلود جدیدترین نسخه World Conqueror 2

دسته بندی:

World Conqueror 2 v1.3.10 Mod – بازی استراتژیک فاتح جهان اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

World Conqueror 2 – فاتح جهان ۲ عنوان یک بازی در سبک بازیهای استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی EasyTech برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. World Conqueror 2 دومین بازی از مجموعه بازی های پرطرفدار World Conqueror است که با بیش از 1.000.000 دانلود از سراسر نقاط جهان مورد استقبال بی نظیر گیمر ها قرار گرفته است. بنابراین اگر شما هم به بازی های استراتژیک خصوصاً آن دسته از بازی هایی که در مورد جنگ جهانی هستند علاقه دارید پیشنهاد می کنیم World Conqueror 2 را به هیچ عنوان از دست ندهید! گیم پلی این بازی بسیار جذاب و لذت بخش است و می تواند برای ساعت ها سرگرم تان کند. خط داستانی بازی شما را وارد ماجرا های جنگ جهانی دوم می کند، جایی که باید به عنوان یک ژنرال ورزیده و با تجربه به میدان جنگ قدم بگذارید و سپاهیان خود را به جبهه های جنگ در خط مقدم بفرستید. شما می توانید با ژنرال های معروفی مثل گوردیان، رمل، پیتون، ژوکوو، نیمیتز، مک آرتور، یاماماتو، مانتگامری، و دی گاله بجنگید و با آنها مقابله کنید یا با آنها متحد شوید. این تصمیم کاملاً به شما بستگی دارد اما باید به خاطر داشته باشید هر تصمیم شما می تواند نتیجه متفاوتی داشته باشد چراکه هر ژنرال تاکتیک ها و نیرو های منحصر به فرد خود را دارد و می تواند روند جنگ را به کلی تغییر دهد. به عنوان مثال پیتون و رمل بیشتر برای تانک های پنزر کورپس شناخته شده هستند، نیمیتز و یاماماتو بیشتر برای کریر های جنگنده شناخته شده هستند، و گورینگ و مک آرتور بیشتر برای ناوگان هوایی شناخته شده هستند.

در بازی World Conqueror 2 شما می توانید تعیین کنید که می خواهید عضوی از متحدین باشید یا متفقین، اما تنها پس از آن می توانید وارد بخش جنگ سرد شوید. هرچه بیشتر در کمپین پیش روی کنید و نبرد های مختلف را پشت سر بگذارید می توانید سلاح ها و تجهیزات نظامی بیشتری که مربوط به کشور های مختلف است را آزاد کنید و از آنها هم استفاده کنید. مثلاً تانک های تایگر آلمانی یا راکت های کاتیوشای روسی و بسیاری اسلحه ها و تجهیزات نظامی قدرتمند دیگر که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. سپاهیان شما می توانند از تاکتیک ها و استراتژی های نظامی که شما برای آنها تعیین می کنید استفاده کنند. به عنوان مثال با حفر خندق، استفاده از رادار، ساخت دژ ها، استفاده از اسلحه های ضد هوایی، استفاده از ناوبر ها و ناوشکن های جنگی، استفاده از بمب افکن های هوایی، چتر باز ها، و همچنین استفاده از بمب اتمی می توانید خطوط دفاعی دشمن را درهم بشکنید. اگر بتوانید در نبرد ها پیروز شوید مدال های افتخار به دست می آورید و می توانید به درجه های بالاتر هم نائل شوید. روی هم رفته این بازی با سناریو های متنوع، ۲۰ ژنرال معروف، ۵۷ واحد نظامی، ۲۸ استراتژی و تاکتیک نظامی، ۳۴ کمپین تاریخی، ۳۷ کشور، بیش از ۲۰۰۰ منطقه نظامی، ۱۶ مقام و ۱۸ مدال افتخار می تواند تجربه یونیک و محتوای عمیقی را به ارمغان بیاورد. World Conqueror 2 توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.3.10 :

* اضافه شدن پشتیبانی از دستگاه های اچ دی



  • تغییرات نسخه 1.3.10

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران