دانلود بازی ــ اکشن WormsZone.io

دسته بندی:

Worms Zone .io – Voracious Snake v2.2.2 Mod – بازی قلمرو کرم ها – مار های گرسنه اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا بی نهایت باز بودن اسکین حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Worms Zone .io – Voracious Snake نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی CASUAL AZUR GAM E S برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی CASUAL AZUR GAMES یکی از معروف ترین استودیو های بازی سازی مارکت اندروید است و تا کنون انواع و اقسام بازی ها در سبک های مختلف را برای گیمر ها عرضه کرده است و خالق بازی های شگفت انگیزی همچون Idle Mechanics Manager – Car Factory Tycoon Game، Friendly Master: Handyman Simulator، Hidden Objects – Photo Puzzle، Hit Master 3D: Knife Assassin، Western Sniper – Wild West FPS Shooter، و ده ها بازی شگفت انگیز دیگر است. Worms Zone .io – Voracious Snake هم یکی از بازی های این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده اش، تجربه یونیک دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد و با بیش از 100.000.000 دانلود در مارکت اندروید به یکی از محبوب ترین، پرطرفدار ترین، و اعتیاد آور ترین بازی های این مارکت تبدیل شود. در این بازی که به سبک io طراحی شده است، شما کنترل یک مار را به عهده می گیرید و در آرنا های مختلف برای کسب بالاترین امتیاز با دیگر گیمر ها از سراسر جهان به رقابت می پردازید. آرنا ها بسیار وسیع و گسترده هستند و بازی در این زمینه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. همچنین Worms Zone .io – Voracious Snake دارای فن بیس بزرگی است و همیشه آرنا های آن پر از گیمر هایی است که با مار های مختلف و اسکین های جالب شان وارد بازی شده اند.

Worms Zone .io – Voracious Snake اساساً یک بازی مار یا به قول بعضی ها یک بازی کرم است. ایده این بازی از بازی کلاسیک معروف و پر طرفدار Snake گرفته شده است. Snake برای اولین بار روی دستگاه های موبایلی ساده نوکیا عرضه شد و از آن زمان تا به امروز یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های موبایلی در میان گیمر ها به شمار می رود. گیم پلی Worms Zone .io – Voracious Snake هم دقیقاً از همان مکانیزم های گیم پلی بازی Snake استفاده می کند اما این بازی توانسته به صورت موفقیت آمیزی آنها را مدرنیزه کند و به یک بازی مولتی پلیر آنلاین جدید تبدیل شود. بازی کردن با گیمر های واقعی در سراسر جهان جذاب ترین ویژگی این بازی است و باعث می شود گیمر ها مدت زمان بیشتری پای بازی بنشینند و بیشتر سرگرم شوند. ضمناً، در این بازی شما باید به جای خوردن نقطه ها، غذا هایی که در اطراف تان می بینید را بخورید و بزرگ شوید. همچنین، در هنگام خورد غذا ها، شما باید مراقب باشید که به گیمر های دیگر برخورد نکنید چون در این صورت هرچه رشته کرده بودید پنبه می شود و مجبور می شوید همه چیز را از اول شروع کنید. البته اگر زرنگ باشید می توانید با مانور دادن گیمر های دیگر را به دام بیندازید و کاری کنید که مجبور شوند به شما برخورد کنند و رشته های آنها پنبه شود و بعد از اینکه غذا های خورده شده توسط آنها پخش شد، خودتان بروید و آن غذا ها را بخورید و بزرگ تر شوید. Worms Zone .io – Voracious Snake توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 2.2.2

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران