دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Sea Monster City

دسته بندی:

Sea Monster City v12.71 Mod – بازی نقش آفرینی و مدیریتی “شهر هیولاهای دریایی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Sea Monster City – شهر هیولاهای دریایی یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده استودیوی بنگلادشی Tap Pocket می باشد که پیش تر بازی های جالب دیگری مثل Dragon Battle و Shark World را نیز تولید و منتشر کرده بود. این استودیو کلاً علاقه زیادی به ساخت بازی های مدیریتی و نقش آفرینی به ویژه بازی های مربوط به دنیای هیولاها، اژدهایان و … دارد و تا کنون نیز چندین و چند بازی تقریباً مشابه در این سبک ها عرضه کرده است. تقریباً در همه این موارد شما وظیفه مشابهی دارید و باید در یک دنیای جذاب و فانتزی، به جمع آوری هیولاها، پرورش و مدیریت آن ها بپردازید. در بازی Sea Monster City این بار این استودیو به اعماق دریاها و اقیانوس ها رفته و در آن شما باید هیولاهای دریایی که اغلب موجوداتی خیالی هستند را در یک بازی جالب و سرگرم کننده جمع آوری کنید و یک گروه از آن ها بسازید. بازی Sea Monster City در دو بخش اصلی دنبال می شود. بخش اول که بخش گسترده و کامل تری از بازی است، بخشی اصلی بازی می باشد که طی آن شما می بایست با پیدا کردن نژادهای گوناگون هیولاهای دریایی، یک مجموعه انحصاری بسازید. در ابتدای این کار، شما یا می توانید تخم های این هیولاها را پیدا کنید یا وقتی آن ها نوزاد هستند آن ها را پیدا و به مجموعه خود اضافه کنید. در ادامه، شما می بایست با پرورش دادن هیولاها، آن ها را بزرگ کنید و به تکامل برسانید. هر هیولا می توانید طی چندین مرحله تکامل پیدا کند و از یک موجود کوچک بامزه، به یک هیولاهای بزرگ وحشی تبدیل شود!

در بازی Sea Monster City بعد از اینکه مجموعه ای به اندازه کافی داشتید، وقت آن می رسد که به بخش دوم و بخش هیجان انگیز ماجرا بروید! در بخش از بازی Sea Monster City که با عنوان Battle شناخته می شود، شما می بایست نتیجه زحمات خود را در نبردهایی که در انتظار شماست ببینید! در این نبردها، هیولاهای تیم شما که حالا بزرگ و قدرتمند شده اند، در مقابل هیولاهای دیگر قرار گرفته و با آن ها مبارزه می کنند. هرچه تیم قوی تری داشته باشید و هیولاهای قدرتمندتری پرورش داده باشید، شانس پیروزی شما در این رقابت ها و مبارزات افزایش پیدا می کند. این بازی قابلیت های جالبی دارد که یکی از آن ها، امکان ادغام نژاد این هیولاها و به دنیا آوردن یک هیولای جدید است! شما می توانید با ترکیب DNA دو هیولای مختلف به صورت Crossbreed یک هیولای متفاوت و منحصر به فرد خلق کنید. با دنبال کردن بازی، می توانید پول و امتیاز به دست بیاورید تا بتوانید آیتم های بازی را خریداری کنید و یا نقشه های بیشتری را آنلاک کنید. این بازی در مجموع با توجه به حجمی که دارد، قابلیت های جذابی داشته و می تواند سرگرم کننده باشد. گرافیک بازی کاملاً کارتونی و فانتزی است اما جزئیات خوبی دارد. سازندگان بازی Sea Monster City تلاش کرده اند تا با شبیه سازی یک دنیای جالب از دریاها و اقیانوس ها، شما را با نگرشی جذاب و متفاوت سرگرم کنند. پس اگر به دنبال یک عنوان نسبتاً متفاوت هستید و از سبک بازی های مدیریتی و نقش آفرینی لذت می برید، احتمالاً بازی Sea Monster City می تواند نظر شم ارا جلب کند. در صورت تمایل می توانید این را که بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود داشته و همچنین موفق به کسب امتیاز 4.3 از 5.0 شده است را در دو نسخه معمولی و مود شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v12.71 :

* طراحی های جدید * رفع مشکلات و باگ ها



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران