دانلود جدیدترین نسخه Ling

دسته بندی:

Ling App: Learn Languages (60 ) v3.4.0 – اپلیکیشن یادگیری سرگرم کننده زبان مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 134.99 دلار

Ling App: Learn Languages عنوان یک اپلیکیشن یادگیری سرگرم کننده زبان می باشد که توسط Simya Solut i ons Ltd توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. به طور قطع یکی از بهترین استفاده های ما از اسمارت فون های اندرویدی خود یادگیری علوم و یا مباحث مختلف می باشد. از چند سال گذشته تا به کنون نرم افزار های منتشر شده در این زمینه پیشرفت به سزایی داشته و عمده این پیشرفت را می توانید در اپ های آموزش زبان مشاهده کنید. این دسته از استارت اپ ها با دانش کافی در زمینه نیاز های دانش آموزان تلاش می کنند که با استفاده از جدید ترین متد های روز دنیا توانایی کاربران شان را در زمینه یادگیری افزایش دهند. وب سایت اپلیکیشن برتر تا به کنون تلاش کرده است که بهترین این استارت اپ ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. با این حال تصمیم گرفته ایم که در این پست نیز شما را با عنوان جدید آشنا کنیم. نرم افزار Ling App: Learn Languages بدون شک یکی از بهترین استارت اپ هایی است که به وسیله آن می توانید به یادگیری زبان بپردازید. هر آن چیزی که برای یادگیری یک زبان جدید به آن نیاز داشته باشید در این برنامه وجود داشته و بدون هیچ گونه محدودیتی قادر به بهره مندی از آن خواهید بود. با تمامی این تفاسیر امکانات متنوع و گوناگونی در لینگ اپ وجود دارد که در ادامه به طور کامل، به آن ها خواهیم پرداخت.

یادگیری زبان از ابتدایی ترین سطح در Ling App: Learn Languages

یکی از مشکلاتی که در بسیاری از استارت اپ های آموزش زبان شاهدش هستیم، عدم پیروی آن ها از آموزش های مبتدی است. به نوعی تمامی این دسته از برنامه ها آموزش را از سطحی خاص شروع می کنند و به سرعت به آموزش لغات و قواعد می پردازند. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد سطح توانایی مخاطبین می باشد! بار ها دیده ایم که حتی برخی از کاربران با حروف الفبا زبان مورد نظرشان آشنایی کافی ندارند. استارت اپ Ling App: Learn Languages با دانستن این موضوع تلاش می کند که زبان خارجه مورد علاقه شما را از پایه ترین سطح ممکن آموزش دهد. این بدان معنی است که کاربر پیش از هر چیزی با حروف الفبا و نحوه نگارش آن ها آشنا شده و سپس به یادگیری لغات می پردازد. البته باید بدانید که لینگ اپ تنها سطوح مبتدی را پشتیبانی نمی کند، بلکه هر چه قدر هم که در یک زبان تبهر داشته باشید به وسیله این اپ هوشمند می توانید به دانش خود بیفزایید.

یادگیری زبان با بازی و سرگرمی

از دیگر موضوعاتی که در بحث آموزش باید به آن اشاره داشت، نحوه ارائه آموزش ها می باشد. به طور قطع افرادی را مشاهده کرده اید که با پرداخت هزینه های هنگفت و شرکت در کلاس های آموزشی همچنان نیز زبان مورد نظرشان را به خوبی یاد نگرفته اند. یکی از اصلی ترین دلایل این موضوع کلاس های کسل کننده و سبک آموشی روتینی است که آموزشگاه ها از آن پیروی می کنند. با این وجود در نرم افزار Ling App: Learn Languages شما می توانید در محیطی بسیار زیبا و در قالب بازی و سرگرمی به یادگیری زبان بپردازید. مجموعه ای از بازی ها و سرگرمی ها در دل این اپ هوشمند گنجانده شده است، که آموزش به وسیله آن ها به صورت دوره ای اشتیاق کاربر را برای یادگیری افزایش می دهد. علاوه بر این آموزه های شما به کمک این سیستم آموزشی در حافظه بلند مدت تان ثبت خواهند شد.

یادگیری بیش از 60 زبان مختلف

اگر بخواهیم مشکلات اپ های آموزش زبان را به طور کامل بررسی کنیم، یکی دیگر از موضوعاتی که گاها توجه ما را به خودش جلب می کند، پشتیبانی آن ها از زبان های محدودی می باشد. به عنوان مثال اگر کسی علاقه مند به یاد گرفتن زبان ژاپنی و یا روسی باشد به ندرت می تواند نرم افزار مناسبی را بیابد. با این وجود استارت اپ Ling App: Learn Languages از 60 زبان مختلف در سراسر دنیا پشتیبانی می کند که نام زبان شیرین فارسی نیز در میان آن ها دیده می شود. علاوه بر این برای یادگیری زبان نیازی به صرف زمان زیادی نیست. بلکه تنها با صرف ده دقیقه در هر روز، در چند ماه می توانید به تسلط کافی به زبان مورد علاقه تان برسید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Ling App: Learn Languages اندروید:

  • یادگیری بیش از 60 زبان مختلف در محیطی بسیار جذاب
  • ارائه آموزش هایی کامل و کاربردی در قالب بازی و سرگرمی
  • توانایی یادگیری زبان از مبتدی ترین سطح ممکن ( یادگیری الفبا ) تا سطوح فوق حرفه ای
  • تنها نیاز به 10 دقیقه زمان برای یادگیری در هر روز
  • تمرین های مختلف برای خوش نویسی
  • تلفظ لغات در لهجه های مختلف
  • گزینه ای برای چت کردن و برقراری ارتباط با ربات برنامه
  • دسته بندی مباحث آموزشی در گروه های مختلف

اپلیکیشن Ling App: Learn Languages (60 ) با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی خاص در زمینه آموزش زبان توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 134.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت بزرگ و محبوب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.4.0

    • Review your correct answers again after finishing the dialog game.
    • The sorting game hint has been removed per your request and minor bugs fixed.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران