دانلود برنامه ــ لانچر و شخصی سازی Volume Styles

دسته بندی:

Volume Styles – Customize your Volume Panel v4.2.0 اعمال استایل های مختلف روی پنل تنظیم صدای اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه درخواستی کاربران

یکی از قسمت هایی که روزانه بار ها و بار ها از آن استفاده می کنیم، قسمت تنظیم صدای گوشی است. این قسمت از گوشی به قدری پر کاربرد است که برای آن دکمه فیزیکی روی تمام گوشی ها در نظر گرفته شده است تا کاربر راحت تر و سریعتر بتواند تنظیمات آن را تغییر دهد. روی اندروید هنگامی که یکی از دکمه های تغییر حجم صدا را فشار می دهیم، یک منو روی صفحه گوشی ظاهر می شود که سطح فعلی صدا را نمایش می دهد. علاوه بر این تنظیمات مختلفی برای تغییر پروفایل صوتی، تنظیم صدای قسمت های مختلف گوشی مثل موزیک، آلارم و … در اختیار کاربر قرار می دهد تا هر چه سریعتر و راحت تر بتواند تنظیمات صوتی مورد نظر خود را اعمال نماید. این پنل که به پنل تنظیم صدا معروف است روی سیستم عامل های مختلف و حتی روی کاستوم رام های اندرویدی ظاهر متفاوتی دارد. ظاهری که اغلب بسیار زیباتر و کارآمد تر از پنل تنظیم صدای پیش فرض اندروید است. خوشبختانه اندروید یک سیستم عامل باز است و می توان قسمت های مختلف آن را بر اساس خواست و سلیقه خود تغییر داد و امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که برای تغییر این قسمت از اندروید مورد استفاده قرار می گیرد. Volume Styles – Customize your Volume Panel عنوان یک اپلیکیشن برای شخصی سازی پنل تنظیم صدای گوشی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Tom Bayley توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب و استفاده از این برنامه می توانید پنل تنظیم صدای جدیدی را جایگزین پنل تنظیم صدای پیش فرض اندروید کنید. این پنل به صورت کامل قابل شخصی سازی است و کاربر می تواند بر اساس سلیقه خود قسمت های مختلف آن را تغییر دهد. تم های آماده ای مثل iOS و MIUI هم وجود دارد که کاربر می تواند با زدن یک دکمه روی دستگاه خود اعمال نماید. موقعیت پنل، شورتکات ها، منو و گزینه های آن نیز به طور کامل قابل شخصی سازی است. می توان با این برنامه به پنل تنظیم صدا شورتکات های مختلفی مثل شورتکات تنظیم نور، روشن و خاموش کردن وای فای و … نیز اضافه کرد و آن را کاراتر و کامل تر نمود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Volume Styles – Customize your Volume Panel اندروید:

  • شخصی سازی و تغییر دلخواه ظاهر پنل تنظیم صدای اندروید
  • دارای استایل های مختلف مثل اندروید 10، iOS 13، MIUI، OnePlus OxygenOS و …
  • امکان تغییر و شخصی سازی تمامی قسمت های پنل صدا
  • قابلیت اضافه کردن شورتکات های مختلف برای کارآمد تر کردن پنل

اپلیکیشن Volume Styles – Customize your Volume Panel ابزاری عالی برای کسانی است که دوست دارند تمامی قسمت های گوشی خود را شخصی سازی کنند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 4.2.0

    • - Added new Android 12 styled volume sliders
    • - Changed backup/restore location. Old backups are still stored in the "Volume Styles" folder in your device storage.
    • - Bug fixes and general improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران