نسخه جدید و آخر Tagify برای اندروید

دسته بندی:

Tagify: hashtags for Instagram v3.3.4 – اپلیکیشن هشتگ گذاری پست ها اینستاگرام اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 5.49 دلار

Tagify: hashtags for Instagram عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای هشتگ گذاری پست های اینستاگرام و انتخاب بهترین هشتگ ها می باشد که توسط P i xaMob Ltd توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که روزانه چندین دقیقه و یا حتی چندین ساعت از وقت خود را در آن می گذرانیم. تعداد بالای کاربران این سوشال مدیا باعث یک محیط خاص شده است! محیطی که در آن بسیاری از بیزنس ها به دنبال جلب نظر دیگران بوده و یا اینفلئونسر ها و بلاگر ها قصد دارند که بیشتر از گذشته دیده شوند. جدای از بحث تولید محتوا و یونیک بودن پست ها که باعث رشد شما می شود، از دیگر مواردی که کمک می کند در مدت زمان کوتاهی توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کنید استفاده از هشتگ های مناسب است. استفاده از هشتگ ها اجازه می دهد که به نوعی پست های خود را دسته بندی کرده، تا کاربران این شبکه اجتماعی در هنگام جست و جو به بهترین نتایج دست پیدا کنند.اما موضوعی که باید به آن اشاره کنیم، انتخاب یک هشتگ مناسب کار آسانی نیست. بار ها دیده اید که برخی از پیج ها علی رغم استفاده از هشتگ های زیاد و گوناگون باز هم مخاطبان زیادی ندارند! اصلی ترین دلیل این موضوع عدم انتخاب هشتگ های پر بازدید و محبوب است. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که نمی توانید هشتگ های مناسب و پر بازدید را از هشتگ های معمولی تشخیص دهید بهترین راه استفاده از اپ های اندرویدی می باشد. در میان این دسته از استارت اپ ها، نرم افزار Tagify: hashtags for Instagram بدون شک جزو بهترین و پر طرفدار ترین گزینه هایی است که اجازه می دهد کسب و کار خود را در اینستاگرام به سرعت رشد داده و بیش تر از گذشته دیده شوید.

انتخاب بهترین هشتگ اینستاگرام به کمک Tagify: hashtags for Instagram

طبق توضیحات فوق انتخاب هشتگ ها برای کسانی که هدفشان دیده شدن و گسترش کسب و کار است، بسیار ضروری است. به همین دلیل ما استفاده از نرم افزار Tagify: hashtags for Instagram را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. این برنامه با داشتن یک الگوریتم اختصاصی اجازه خواهد داد که پر بازدید ترین هشتگ ها را به راحتی یافته و تنها با یک اشاره آن ها را زیر کپشن های تان کپی کنید. برای یافتن هشتگ ها، تنها کافی است تا اصلی ترین کلمه مرتب با محتوای خود را جست و جو نموده تا شاهد لیستی از بهترین هشتگ ها باشید. هشتگ های نمایش داده شده توسط این استارت اپ به طور خودکار به چند دسته مختلف تقسیم می شوند که هر دسته دارای یک رنگ خاص است. اگر شما جزو مبتدی ترین کاربران شبکه های اجتماعی هستید و یا جزو مبتدی ترین بلاگر ها، در هنگام کپی کردن هشتگ؛ تنها گزینه های سبز رنگ را انتخاب کنید، زیرا جزو محبوب ترین ها و پر بازدید ترین ها به شمار می روند.

افزایش سریع فالوور در اینستاگرام

نه تنها استفاده از هشتگ ها به کاربران شبکه های اجتماعی کمک می کند که بیشتر از گذشته دیده شوند، بلکه به آن ها اجازه خواهد داد که فالوور هایشان را نیز افزایش دهند. افزایش بازدید از پیج شما به مرور زمان نظرات را جلب کرده و همین امر کمک می کند که تعداد دنبال کنندگان تان افزایش پیدا نماید. در اپلیکیشن Tagify: hashtags for Instagram کاربران نه تنها می توانند به جست و جوی هشتگ ها بپردازند، بلکه به چندین لیست آماده نیز دسترسی خواهند داشت. صد ها هشتگ مختلف و ترند به طور کاملا از پیش تنظیم شده در برنامه قرار داده شده است، که هر کدام شان متناسب با موضوعی که دارند در یک دسته بندی خاص قرار گرفته اند.

ساخت لیستی از هشتگ های پر بازدید

هر پیجی که ما در اینستاگرام از آن بازدید می کنیم، متناسب با نوع فعالیتش در هر روز و یا هر مدت زمان خاصی، چند محتوای مشخص را با کاربران به اشتراک می گذارد. اگر شما جزو پیج هایی هستید که در هر روز باید چندین پست را با فالوور هایتان به اشتراک بگذارید، جست و جوی مداوم برای یافتن یک هشتگ مناسب بسیار آزاد دهنده است. از این رو شما با توجه به بررسی های تان و به کمک نرم افزار Tagify: hashtags for Instagram قادر خواهید بود که لیستی از محبوب ترین هشتگ ها را ایجاد کرده و آن ها را به سادگی ذخیره کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Tagify: hashtags for Instagram اندروید :

  • گزینه ای مناسب برای رشد و افزایش فالوور پیج های اینستاگرامی
  • جست و جوی هوشمندانه برای یافتن بهترین هشتگ های مرتبط با پست های شما
  • دسته بندی هشتگ ها بر اساس بازدید تان در سه گروه مختلف
  • گزینه ای برای ساخت لیستی از هشتگ های پر استفاده توسط کاربر
  • دسته بندی پر بازدید ترین هشتگ ها بر اساس موضوع شان
  • کپی کردن هشتگ های انتخابی تنها با یک اشاره
  • توانایی استفاده از هشتگ ها در دیگر شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Tagify: hashtags for Instagram با بهره مندی از مجموعه امکانات و گزینه های متنوع در زمینه انتخاب بهترین هشتگ برای محتوای شبکه های اجتماعی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 5.49 دلاری منتشر و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این استارت اپ فوق العاده را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.3.4

    • Fix bugs
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران