دانلود نسخه جدید GeoPosicion برای اندروید

دسته بندی:

GeoPosition v5.0.0 – اپلیکیشن ذخیره و نمایش مختصات جغرافیایی اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 5.99 دلار

GeoPosition عنوان یک اپلیکیشن ذخیره و نمایش مختصات جغرافیایی می باشد که توسط OrbitalMotion توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. هر نقطه ای که ما بر روی آن قرار داریم دارای یک مختصات جغرافیایی است. گسترش تکنولوژی و رواج فناوری جی پی اس شرایطی را فراهم نموده که امروزه برای به دست آوردن این مختصات بتوان به راحتی از طریق گوشی های هوشمند اقدام کرد. ما از چندین روش و استارت اپ گوناگون برای دسترسی به چنین اطلاعاتی می توانیم استفاده کنیم. اما یکی از مشکلاتی که گاها با آن رو به رو می شویم گزینه های پیچیده مدیریتی و عدم دسترسی ساده به مکان های ذخیره شده می باشد. همین موضوع بهانه ای شده است تا در این پست تصمیم به معرفی یک اپ فوق العاده و اختصاصی در این زمینه بگیریم. نرم افزار GeoPosition یکی از بهترین اپ های موجود برای ذخیره سازی موقعیت های جغرافیایی و هم چنین دسترسی به این مختصات می باشد. تنها کافی است نقشه های آنلاین را مشاهده نموده و نقطه مورد نظر تان را با یک لمس مشخص کنید. یکی از دلایلی که این برنامه را خاص تر از سایر رقبایش جلوه می دهد ارائه این مختصات در چهار فرمت گوناگون می باشد؛ که هر کدام از این فرمت های اعدادی در مکان و زمان خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این چندین حالت متنوع برای مشاهده نقشه ها در دسترس است که استفاده و فعال سازی هر کدام شان تنها به شما و نیاز های تان بستگی دارد. همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن های مشابه دسترسی به مکان های ذخیره شده بسیار آسان است و تنها در کسری از ثانیه می توان فراخوانی شان کرد. برای اشتراک گذاری مختصات ذخیره شده با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستید و قادر به ارسال آن ها به روش های گوناگونی به دوستان تان هستید. علاوه بر این مجموعه ای از تنظیمات متنوع در اختیار تان قرار دارد که با ایجاد تغییرات در هر کدام شان می توانید گزینه های نمایشی را پس از انتخاب مختصات تغییر دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه GeoPosition اندروید :

  • دسترسی به مختصات جغرافیایی نقاط گوناگون تنها با یک اشاره
  • نمایش مختصات جغرافیایی در چهار فرمت decimal، sexagesimal، UTM و MGRS
  • نمایش نقشه های آنلاین در سه حالت مختلف
  • مشاهده لیستی از تمامی مختصات ذخیره شده بدون هیچ گونه محدودیتی
  • اشتراک گذاری تمامی مختصات جغرافیایی با دوستان خود
  • تنظیماتی گوناگون برای ایجاد تغییرات در تمامی گزینه های نمایشی
  • یک سیستم آموزش داخلی برای استفاده صحیح از برنامه
  • محیط داخلی بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن GeoPosition با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه نمایش مختصات جغرافیایی توسط توسعه دهنده اش با قیمت 5.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت بزرگ و پر طرفدار اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 5.0.0

    • New functionality: allows you to select multiple places from the favorites list and all your markers will be displayed on the map.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران