دانلود نسخه جدید و آخر AmoledPapers

دسته بندی:

AmoledPapers – vibrant wallpapers v1.2.2 دانلود آسان تصاویر زمینه مخصوص صفحه نمایش های امولد در اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه با قیمت 1.59 دلار تقدیم به شما

در سال های اخیر تکنولوژی های مربوط به گوشی های هوشمند، پیشرفت های بسیاری داشته اند و در بسیاری زمینه ها به صورتی فوق العاده به جلو حرکت کرده اند. یکی از این تکنولوژی ها، فناوری ساخت صفحه نمایش گوشی های هوشمند است. در اولین سال های ارائه گوشی های همراه، صفحه نمایش LCD متداول ترین نوع صفحه نمایش مورد استفاده در این دستگاه ها بود. رفته رفته تکنولوژی IPS و LED هم راه خود را به کارخانه های تولید موبایل باز کردند و به روش غالب ساخت صفحه نمایش برای گوشی ها تبدیل شدند. در سال های اخیر، تکنولوژی جدیدی ظهور کرده است که OLED یا AMOLED نام دارد. در این روش، به جای آن که تمامی پیکسل های صفحه نمایش به صورت همزمان، الکتریستیه دریافت کرده و روشن شوند، تنها بخش هایی از صفحه نمایش که نیاز است روشن می ماند. برای مثال، هنگامی که قسمتی از صفحه رنگ سیاه کامل دارد، به جای آن که پیکسل های آن قسمت رنگ سیاه را تولید کنند، خاموش می شوند و این هم به بالارفتن کنتراست و عمق رنگ ها کمک می کند و هم مصرف باتری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. علاوه بر این، صفحه نمایش های امولد، امکان ایجاد قابلیت هایی مثل صفحه نمایش های همیشه روشن (Always On Display) را فراهم می کنند. مسلما برای چنین صفحه نمایش هایی نیاز به تصاویر زمینه مخصوصی است تا از تمام توان آن ها بهره گرفته شود و علاوه بر نمایش جلوه زیبایی آن ها، مصرف باتری نیز کاهش یابد. پیدا کردن چنین تصاویری ممکن است نیاز به زمان زیادی داشته باشد. البته در اینترنت سایت های زیادی هستند که به صورت پولی چنین تصاویر زمینه ای را ارائه می دهند، اما با اپلیکیشنی که امروز در اپلیکیشن برتر معرفی می کنیم، به راحتی می توانید به مجموعه کاملی از این تصاویر در بالاترین کیفیت دسترسی داشته باشید. AmoledPapers – vibrant wallpapers عنوان یک اپلیکیشن برای دسترسی به تصاویر زمینه مخصوص صفحه نمایش های امولد، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Charlee Designs توسعه و با قیمت 1.59 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. همه تصاویر زمینه موجود در این مجموعه رزولوشن 2560 در 2560 دارند. البته می توانید به دلخواه خود آن ها را برش داده و استفاده نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه AmoledPapers – vibrant wallpapers اندروید:

  • تصاویر زمینه بسیار با کیفیت با زمینه سیاه پر رنگ مخصوص صفحه نمایش های OLED
  • تمامی تصاویر روی حافظه ابری قرار دارند تا برنامه بیش از اندازه پر حجم نباشد.
  • بر اساس فریم های اوپن سورس طراحی شده توسط Jahir Fiquitiva

اپلیکیشن AmoledPapers – vibrant wallpapers یک مجموعه والپیپر عالی برای کسانی است که گوشی های امولد یا اولد دارند و می خواهند بهترین تجربه ممکن را با این نوع صفحه نمایش داشته باشند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پولی و خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.2.2

    • - Maintenance update
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران