جدیدترین نسخه Colorize It

دسته بندی:

Colorize it – Colorize Black and White Photos v1.1.10 – رنگیش کن ! – تبدیل عکس های سیاه و سفید به رنگی نسخه پرمیوم و کامل برنامه

دوربین های عکاسی تاریخچه ای طولانی دارند و زمان زیادی از اختراع اولین دوربین عکاسی می گذرد. در طول این زمان نسبتا طولانی، تکنولوژی های مختلفی برای عکاسی به وجود آمده و شیوه های متفاوتی از ثبت تصویر توسط شرکت ها و افراد مختلف ایجاد شده است. در ابتدا، دوربین های عکاسی تنها قادر به ثبت تصاویر به صورت سیاه و سفید بودند و نمی توانستند رنگ ها را ثبت نمایند. به همین دلیل تمام تصاویری که از سال های دور در اختیار داریم، به صورت سیاه و سفید هستند. در حقیقت بیشتر عکس های ارزشمند تاریخی، به صورت سیاه و سفید هستند و همین باعث شده است که نتوانیم جزئیات تصاویر را با رنگ های آن ها درک کنیم. افرادی هستنتد که با مهارت خود و با استفاده از نرم افزار های حرفه ای، تصاویر سیاه و سفید را به عکس های رنگی تبدیل می کنند. این فرایند نیاز به تخصص بالایی دارد و باید زمان زیادی را به انجام آن اختصاص داد. در حالی که اغلب ما نه تخصص و نه زمان مورد نیاز برای این کار را در اختیار داریم. در عوض عکس های سیاه و سفید زیادی داریم که میخواهیم حالت رنگی آن ها را داشته باشیم. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که برای حل این مشکل ایجاد شده است. Colorize it – Colorize Black and White Photos عنوان یک اپلیکیشن برای رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید به صورت کاملا خودکار، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط reAImagine توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. کار با این برنامه اندروید بسیار آسان است و تمامی کار ها به صورت خودکار توسط برنامه به انجام می رسد و کاربر تنها لازم است که تصاویر خود را از گالری انتخاب کرده و به برنامه معرفی نماید. در توسعه این برنامه از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به همراه تکنولوژی بینایی کامپیوتر به صورت گسترده استفاده شده است تا بیشترین دقت و کیفیت حاصل گردد. در حقیقت این برنامه با مشاهده نمونه های فراوان از عکس های سیاه و سفید، به درک بالایی از رنگی کردن تصاویر رسیده است و می توانید با دقت بالایی رنگ اشیاء و عناصر مختلف تصویر را به دقت حدس زده و رنگ آمیزی را انجام دهد. به دلیل نیاز به قدرت پردازشی بالا، پردازش های لازم روی گوشی صورت نمی گیرد و پس از انتخاب تصویر، عکس به یک سرور آنلاین منتقل می شود و تمامی پردازش ها روی سرور صورت می گیرد. بنابراین برای استفاده از این برنامه نیازی نیست که گوشی شما دارای سخت افزار قدرتمندی باشد. البته لازم نیست که نگران حفظ حریم خصوصی خود باشید، چرا که هم تصاویر اولیه و هم تصاویر ساخته شده، پس از تحویل به شما به طور کامل از حافظه سرور حذف می شوند و هیچ گونه اطلاعاتی از شما روی سرور باقی نمی ماند.

اپلیکیشن Colorize it – Colorize Black and White Photos ابزاری شگفت انگیز برای رنگی کردن عکس هاست که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.1.10

    • UI bug fix that affected small screens
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Picture Manager برای اندروید

نسخه کامل و آخر Picture Manager برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران