دانلود برنامه ــ کاربردی Football Today: football results, football scores

دسته بندی:

Football Today: football scores, football results v1.5 – اپلیکیشن اطلاعات و اخبار فوتبال مخصوص اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

Football Today: football scores, football results عنوان یک اپلیکیشن ارائه اطلاعات و اخبار فوتبال می باشد که توسط شرکت بزرگ Worldwide News Media Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. هنگامی که بحث پر طرفدار ترین ورزش در سراسر جهان می شود، اولین گزینه ای که در ذهن تمام ما نقش می بندد فوتبال است. این ورزش مهیج به دلیل غیر قابل پیش بینی بودن در بسیاری از مواقع طرفداران تیم های مختلف را به وجد می آورد و همین نیز دلیل بر محبوبیت اش می باشد. علاقه مندان به فوتبال همیشه در تلاش اند که جدید ترین اخبار و اطلاعات این ورزش مهیج را از روش های گوناگونی دریافت کرده و سپس آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. خبر گذاری های مختلفی در سراسر جهان همیشه تلاش می کنند که جدید ترین اخبار لیگ کشور خود را دراختیار عموم قرار دهند. اما همان طور که می دانید این خبر ها تنها مختص به یک لیگ و کشور هستند، به همین دلیل اگر بخواهیم هر کدام شان را به صورت جداگانه جمع آوری کنیم بسیار زمان بر است. یکی از بهترین گزینه ها برای دسترسی آسان به تمامی این اخبار استفاده از استارت اپ های اندرویدی است که در این پست نیز قصد داریم یکی از بهترین آن ها را معرفی کنیم. برنامه Football Today: football scores, football results به طرفداران فوتبال کمک می کند که در هر زمان و مکانی به جدید ترین اطلاعات این ورزش دسترسی داشته و نتایج را پیش دیگر افراد در سراسر جهان مشاهده کنند. تیم توسعه دهنده و خبری این اپ همیشه در تلاش است که جدید ترین اخبار را ارائه کرده و سراسر جهان را پوشش دهد. پس بهتر است این برنامه را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

مشاهده و مطالعه اطلاعات مختلف فوتبالی به کمک Football Today: football scores, football results

همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم از اصلی ترین دلایل محبوبیت بالای Football Today: football scores, football results در بین کاربران خبر های فوری آن است. مهم نیست که در چه نقطه ای از جهان چه اتفاقی می افتد، زیرا آن خبر تنها در طول چند دقیقه در اختیارتان قرار داده می شود. بر خلاف بسیاری از نرم افزار های مشابه این اطلاعات تنها به یک لیگ و کشور محدود نمی شوند بلکه تمامی جهان را در بر می گیرد. به لیستی از جدول نقل و انتقالات دسترسی داشته و از هر گونه شایعه ای در دنیای فوتبال مطلع شوید.

انتخاب منبع دریافت اخبار

یکی از مواردی که این اپ را خاص تر جلوه می دهد توانایی کاربران در انتخاب منبع خبری می باشد. در استارت اپ Football Today: football scores, football results بیش از 10 منبع خبری مختلف در اختیار شما عزیزان قرار داده شده که متناسب با علایق خود می توانید یک و یا چند منبع را برای دریافت هر چه سریع تر اطلاعات انتخاب کنید. به عبارتی این شما هستید که تعیین می کنید که اخباری در اسمارت فون تان نمایش داده شده و یا اینکه قصد دارید چه لیگ هایی را دنبال کنید.

مشاهده سریع و آسان نتایج

در هر روز در سراسر جهان مسابقات مختلفی برگذار می شود. مسابقاتی که نتایج برخی از آن ها برای ما و دیگر طرفداران بسیار حیاتی است. با توجه به این موضوع توسعه دهنده و تیم پشتیبانی همیشه در تلاش است که این نتایج را به روز نگه دارد. به محض جابجا شدن هر گونه گلی درمسابقات نتایج در برنامه ثبت شده و می توانید آن ها را به صورت لحظه ای مشاهده کنید. اگر جزو طرفداران دو آتشه این ورزش مهیج هستید پخش پادکست ها را از دست نداده و نقد صورت گرفته بر داوری هر بازی را دنبال کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Football Today: football scores, football results اندروید :

  • ارائه اطلاعات و اخبار فوتبال از سراسر جهان
  • نمایش نتایج مسابقات و تغییرات نتایج به صورت لحظه ای
  • پشتیبانی از پخش آمار و اطلاعات لیگ های مختلف از سراسر جهان
  • دسترسی به مجموعه ای از پادکست های متنوع و گوناگون فوتبالی
  • ارائه لیستی از داغ ترین اخبار فوتبال در دنیا
  • بررسی دقیق بازی ها و نقد داوری ها
  • توانایی انتخاب منبع دریافت اخبار و اطلاعات متناسب با سلیقه تان

اپلیکیشن Football Today: football scores, football results با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این اپ هوشمند را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وب سایت پر طرفدار اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.5

    • Latest Trending News, Live Scores, Tables, Stats
    • Transfer News & Rumors
    • Videos, Podcasts & Highlights
    • College Football Updates
    • Now Enjoy Playing Football Games within the app
    • Quick & Easy to use
    • No Sign-in or No Account required
    • Few bugs fixed.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران