آخرین نسخه ــ کاربردی Logo Maker

دسته بندی:

Logo Maker,Creator,Designer,Modern Design Logo PRO v21.0 – اپلیکیشن ساخت و ایجاد لوگو مخصوص اندروید نسخه حرفه ای به ارزش 4.49 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

استفاده از لوگو ها یکی از بهترین راه های موجود برای معرفی کسب و کار خود به افراد سراسر جهان می باشد ؛ اگر توجه کرده باشید تمامی برند های موفق در سراسر جهان از یک لوگوی اختصاصی استفاده می کنند که باعث متمایز شدن آن ها از سایر رقبایشان می شود. در نظر برخی ساخت و ایجاد لوگو ها کار زمان بری است و نیازمند دانش خاصیست اما بهتر است بدانید که ساخت لوگو های تبلیغاتی با ابزار های اندرویدی بسیار ساده است! Logo Maker,Creator,Designer,Modern Design Logo PRO عنوان یک اپلیکیشن قدرتمند بی نظیر برای ساخت لوگو های اختصاصی مخصوص اندروید می باشد که توسط Apps You Love توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به کاربرانش کمک می کند تا به دور از هر گونه پیچیدگی لوگو هایی خاص را ایجاد کرده و از آن برای معرفی محصولات خود به مردم کمک گیرند. یکی از بهترین امکانات موجود در این ابزار پر طرفدار لوگو های آماده موجود است که تنها کافیست یکی از آن ها را انتخاب کنید و در سطحی بسیار بالا شروع به شخصی سازی کنید. بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه فایل های خروجی بسیار با کیفیت هستند و می توان آن ها را به راحتی با دوستان خود به اشتراک گذاشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Logo Maker,Creator,Designer,Modern Design Logo PRO اندروید :

  • مجموعه ای از لوگو های زیبا و حرفه ای
  • دسته بندی تمامی لوگو های از پیش آماده در گروه هایی خاص
  • پشتیبانی از سفارشی سازی در سطح بالا
  • اضافه کردن متن با چندین فونت متنوع به هر کدام از لوگو ها
  • دریافت خروجی هایی بسیار با کیفیت
  • به اشتراک گذاری لوگو ها با دوستان خود در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Logo Maker,Creator,Designer,Modern Design Logo PRO با بهره مندی از امکانات و توانایی هایی خاص در زمینه ایجاد لوگو توانسته است با پرداخت درون شبکه 4.49 دلاری امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .



  • تغییرات نسخه 21.0

    • Minor bug fixes and performance improvement.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران