دانلود آخرین نسخه Radio World

دسته بندی:

World Radio FM – All radio stations – Online Radio v11.0.0 – رادیو جهانی اف ام اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه تقدیم شما پشتیبانی از زبان فارسی

بیش از ۱۰۰ سال است که رادیو در دنیای ما حضور دارد و همواره از رونق بسیاری برخوردار بوده است. در سال ‌های ابتدایی پیدایش رادیو، از این رسانه برای پخش اخبار، پخش موسیقی و نمایش های رادیویی استفاده می شد. در ابتدا تعداد کانال های رادیویی بسیار کم بود و تنها چند کانال موجود بود که در برخی از کشورها قابل دریافت بودند اما رفته رفته رادیو راه خود را به تمام جهان باز کرد و ایستگاه مختلف رادیویی به زبان های مختلف، شروع به پخش کردند. حالا با وجود رسانه‌های بزرگ و متنوعی که دسترسی به آنها نیز بسیار آسان است، رادیو رونق سابق خود را از دست داده اما هنوز هم از رادیو به عنوان یک رسانه اصلی یاد می‌شود و میلیون ها نفر شنونده در سراسر جهان دارد. با گسترش اینترنت و همگانی شدن استفاده از آن، دسترسی به کانال های رادیویی هم بسیار آسان شده است. حالا اغلب ایستگاه های رادیویی از بستر اینترنت برای پخش برنامه های خود استفاده می کنند و همین باعث شده تا کیفیت دریافت کانالها بیشتر شده و نیازی به آنتن و تجهیزات دیگر برای دریافت برنامه های رادیویی نباشد. برای دسترسی به برنامه های رادیویی که روی اینترنت پخش میشود، به یک برنامه مخصوص نیاز است که امروز با آن در خدمت شما هستیم. World Radio FM – All radio stations – Online Radio عنوان اپلیکیشن برای دریافت رادیو های اینترنتی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط ALL RADIO FM توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به شما امکان می دهد تا تمامی کانال های رادیویی اینترنتی موجود در جهان را روی گوشی خود دریافت کرده و گوش کنید. برای ساده تر شدن دسترسی به ایستگاه های رادیویی، ایستگاه های رادیویی مربوط به هر کدام از کشورها به صورت جداگانه تقسیم بندی شده اند. البته امکان جستجو در بین تمامی ایستگاه‌ها نیز وجود دارد و می توانید ایستگاه های رادیویی مورد علاقه خود را در یک لیست جداگانه ذخیره کنید تا دسترسی به آنها در آینده آسان تر باشد. بیش از ۱۰۰۰۰۰ ایستگاه رادیویی در برنامه وجود دارد که به صورت مداوم به تعداد آنها اضافه می‌شود. البته در صورت نیاز می توانید ایستگاه های مورد علاقه خود را برای اضافه شدن به برنامه درخواست دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه World Radio FM – All radio stations – Online Radio اندروید:

  • دسترسی به بیش از ۱۰۰۰۰۰ کانال رادیویی اینترنتی از سراسر جهان
  • جستجوگر هوشمند و سریع
  • امکان اضافه کردن کانال های رادیویی دلخواه به لیست مورد علاقه ها
  • اضافه شدن ایستگاههای رادیویی بیشتر در هر بروزرسانی
  • نمایش جداگانه ایستگاههای رادیویی مربوط به هر کشور

اپلیکیشن World Radio FM – All radio stations – Online Radio ابزاری عالی برای همه علاقمندان به رادیو و برنامه‌های رادیویی است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 11.0.0

    • -No changelog
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Cloud Radio Pro

دانلود نسخه جدید Cloud Radio Pro

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران