نسخه آخر و کامل Canary برای موبایل

دسته بندی:

Canary Mail v1.16 – اپلیکیشن مدیریت ایمیل ایمن و کاربردی اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 9.99 دلار

Canary Mail عنوان یک اپلیکیشن مدیریت ایمیل ایمن و کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط Mailr Tech LLP توسعه و در گوگل پلی منتشر شده ا ست. ایمیل ها یکی از پر طرفدار ترین روش های ارتباطی در بین مردمان مختلف سراسر جهان هستند. محبوبیت این سرویس به قدری زیاد است که امروزه حتی بسیاری از شرکت های بزرگ نیز اطلاعات شان را از طریق نامه های الکترونیکی جا به جا می کنند. ما برای ساخت یک صندوق نامه های الکترونیکی پیش از هر چیزی باید در یک سایت سرویس دهنده ثبت نام کنیم. از سال های گذشته تا به کنون وب سایت های مختلفی خدماتی را در این راستا ارائه کرده اند که در میان محبوب ترین آن ها می توان به یاهو و گوگل اشاره کرد. ساده ترین و رایج ترین راه برای دسترسی داشتن به پوشه اینباکس ایمیل های دریافت شده، مراجعه به سایت سرویس دهنده ایمیل می باشد! اما شرایطی را تصور کنید که همزمان باید صندوق پستی تان را از چند سرویس دهنده مختلف چک کرده و فعالیت های تان را سازماندهی نمایید. در این صورت اگر بخواهید برای مشاهده ایمیل ها به سایت های سرویس دهنده بروید بخش زیادی از وقت تان تلف می شود. بدین منظور یکی از بهترین راه ها استفاده از استارت اپ های اندرویدی است. Canary Mail یکی از بهترین گزینه های موجود در این زمینه به شمار می رود. توسط برنامه فوق قادر خواهید بود که به سرعت، وارد صندوق پستی نامه های الکترونیکی خود متصل شده و هر گونه نیاز خود را برطرف کنید. همانند دیگر برنامه هایی که در وب سایت اپلیکیشن برتر معرفی کرده ایم، این اپ نیز بسیار قدرتمند بوده و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مدیریت همزمان چندین سرویس ایمیل دهی توسط Canary Mail

در مثالی که در توضیحات اولیه به آن اشاره کردیم برخی از کاربران متناسب با شرایطی که دارند، مجبور به چک کردن همزمان چندین سرویس دهنده هستند. به همین دلیل ما استفاده از Canary Mail را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. در این اپ هوشمند شما قادر خواهید بود که به صورت همزمان به چندین وب سایت مختلف متصل شده و اینباکس خود را چک کنید. از محبوب ترین سرویس دهندگانی که این ابزار قدرتمند از آن ها پشتیبانی می کند می توان به یاهو، گوگل، آفیس 365، آی کلود و … اشاره کرد. در صورت افزودن اکانت های خود از هر سرویس دهنده، شاهد هیچ گونه تداخلی نبوده و حتی نوتیفیکیشن دریافت ایمیل جدید برای هر کدامشان کاملا متفاوت است.

محافظت از اطلاعات به کمک رمزگزاری end to end

امنیت اطلاعات جزو مهم ترین مواردی است که سازندگان و توسعه دهندگان استارت اپ های اندرویدی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند. اگر آن ها نتوانند در بحث امنیت توجه کاربران را به سمت خود جلب کنند، در مدتی بسیار کوتاه تمامی توجهات از روی آن ها برداشته خواهد شد. خوشبختانه سازندگان Canary Mail با دانستن این موضوع و اهمیت نامه های جا به جا شده، از یک سیستم سراسر رمزگزاری شده برای محافظت از اطلاعات تان استفاده می کند. این سیستم رمزگزاری به گونه ای است که اگر حتی جاسوس افزار ها نیز شما را به صورت 24 ساعته رصد کرده و تمامی سیگنال های ارتباطی تان را زیر نظر بگیرند، قادر به مشاهده محتوای ایمیل های تان نخواهند بود.

سیستم اعلانات هوشمند

در برخی از موارد ما منتظر دریافت یک ایمیل مهم از، یک شخص و یا سازمان هستیم. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برنامه Canary Mail در اختیار ما قرار می دهد، سیستم اعلانات هوشمند می باشد. بدین منظور شما می توانید آدرس صندوق پستی نامه الکترونیکی را که منتظر دریافت ایمیل از آن هستید، به این اپ اضافه کرده و مطمئن باشید که در صورت دریافت نامه، با یک نوتیفیکیشن کاملا متفاوت به شما اطلاع رسانی خواهد شد. علاوه بر این اگر تصور می کنید که یک ایمیل از اهمیت بالایی برای شما برخوردار بوده و نباید آن را فراموش کنید، می توانید این نامه را در بالای صفحه نمایش پین نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Canary Mail اندروید :

  • پشتیبانی از چندین سرویس دهنده ایمیل در سراسر جهان نظیر یاهو، گوگل، آی کلود و …
  • مدیریت همزمان چندین اکانت بدون ایجاد هیچگونه تداخلی
  • سیستم رمزگزاری end to end برای محافظت حداکثری از مهم ترین اطلاعات تان
  • دریافت نوتیفیکیشن در هنگام دریافت نامه های جدید
  • ایجاد یک قالب ایمیل، برای ایجاد سریع ایمیل های پرتکرار ارسالی از طرف شما
  • دسترسی به لیستی از محبوب ترین ایمیل های دریافتی
  • پین کردن ایمیل های مهم به بالای صفحه نمایش
  • لغو اشتراک در سرویس های ارسال کننده ایمیل انبوه تنها با یک اشاره

اپلیکیشن Canary Mail با بهره مندی از امکانات و مجموعه ای از قابلیت های گوناگون در زمینه مدیریت ایمیل توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 9.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این استارت اپ را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.16

    • Bug fixes and performance improvements.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر myMail

نسخه جدید و آخر myMail

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران