دانلود نسخه آخر Draconian

دسته بندی:

Draconian: Action Platformer 2D v1.1.06 Mod – بازی آرکید و اکشن “مجازات سنگین” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Draconian: Action Platformer 2D – مجازات سنگین یک بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک اکشن پلتفرمر با طراحی های دو بعدی رترو موسوم به طراحی های پیکسلی است که با اقتباس از بازی های کلاسیک دهه 90 ساخته و پرداخته شده است. این بازی را استودیوی نوپا و بی نام و نشانی به اسم Winterdreams ساخته و به شکل رایگان در گوگل پلی منتشر کرده است. این بازی اولین پروژه رسمی این استودیو است. اپلیکیشن برتر مفتخرانه اعلام می کند که باری دیگر و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار یک بازی دیگر برای شما عزیزان کرده و آخرین نسخه آن را به شکل تست شده و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. ماهیت کلی این بازی و ویژگی های ساختاری آن دقیقاً مطابق بازی های رتروی دهه 90 ساخته شده است. این رویکرد سازندگان باعث شده تا این بازی برای بازیکنان نسل های قبلی جذابیت خاصی داشته باشد. از طرف دیگر، تلفیق عالی ایده های مدرنیزه شده در این بازی باعث شده تا شاهد ترکیب عالی المان های کلاسیک و مدرن باشیم. این بازی زیبا می تواند برای هر کسی که به سبک های آرکید، اکشن و پلتفرمر علاقه دارد جذابیت خاصی داشته باشد پس با معرفی و بررسی کلی این بازی همراه اپلیکیشن برتر باشید.

Draconian: Action Platformer 2D داستانی حماسی و البته تا حد زیادی کلیشه ای را بازگو می کند. در این بازی شما در دنیایی باستانی و در نقش مردی جوان هستید که برای کشف حقیقتی عجیب مجبور می شود تا راهی مناطقی خطرناک در سرزمین هایی مرگبار شود. در این سفر پرماجرا شما به مکان های مختلفی می روید و با شخصیت ها و البته دشمنان بسیاری رو به رو می شوید. چالش ها و تهدیدات متعددی سر راه شما قرار خواهند گرفت که به عنوان مثال می توان به دشمنان سرسخت و خطرناک و تله های مرگبار اشاره کرد که برای عبور از آن ها باید حسابی دقیق و سریع عمل کنید. طراحی های گرافیکی بازی بدون شک نقطه عطف Draconian: Action Platformer 2D است که در آن شما با طراحی های پیکسلی و رترو رو به رو هستید. البته این گرافیک در کنار یک گیم پلی روان، تجربه ای خاص و دوست داشتنی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. بازی Draconian: Action Platformer 2D یک پلتفرمر جذاب و سرگرم کننده است که هم داستان جالبی دارد و هم محتوای سرگرم کننده ای در بخش گیم پلی دارد چرا که چالش ها و مأموریت های متنوعی در آن در انتظار شما هستند. سازنده بازی با ارائه یک ویدئوی گیم پلی به عنوان ویدئوی تریلر معرفی بازی، به خوبی ویژگی های گرافیکی و گیم پلی آن را نمایش داده است و ما نیز توصیه می کنیم تا قبل از دانلود بازی حتماً این ویدئو را ببینید تا به خوبی با ویژگی ها و خصوصیت های این بازی سرگرم کننده آشنا شوید. بعد از مشاهده ویدئو می توانید از بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر به رایگان و فقط با یک کلیک آخرین نسخه اصلی و مود بازی را از لینک های مستقیم سایت دریافت کنید.

توجه : در نسخه مود بازی پول خرج کنید بجای کم شدن زیاد می شود.



  • تغییرات نسخه 1.1.06

    • - A bug lets player get inside walls(and invisible walls) with ledge climb animation after Heavy Attack is FIXED
    • - Tedoras cutscene talks being flipped in last scene is FIXED
    • - Tedoras getting stuck by empty potion bottle is FIXED
    • - Taken off clothes blocking player to climb on top of ladders is FIXED
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران