نسخه کامل و آخر Recovery برای اندروید

دسته بندی:

(Recover Deleted All Photos, Files And Contacts v5.4 (PRO – اپلیکیشن ریکاوری فایل و مخاطبین اندروید! نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار بدون نیاز به دسترسی روت

در موارد بسیاری برای تمامی ما پیش آمده است که به صورت اتفاقی فایل های بسیار مهمی از حافظه دستگاه هوشمندمان حذف شده اند؛ در چنین مواقعی معمولا کاربران به دنیال ابزار های ریکاوری فایل هستند که بسیاری از آن ها کارایی مطلوب را ندارند. از این رو قصد داریم در این پست شما را با یک نرم افزار کاربردی در همین زمینه آشنا کنیم. Recover Deleted All Photos, Files And Contacts Pro Unlocked عنوان یک اپلیکیشن کاربردی برای بازیابی عکس، فایل و مخاظبین اندروید حذف شده می باشد که توسط Background Changer, Eraser & Booth Photo Editor توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با داشتن یک قابلیت خاص کمک می کند تا در هر زمانی بتوانید تنها در چند ثانیه هر کدام از فایل های حذف شده را بازیابی کنید. مهم نیست که فایل هایتان در چه فرمتی هستند زیرا استارت اپ فوق قادر است هر نوع فرمتی را به سادگی ریکاوری کند. اگر بخواهیم به صورت دقیق تر شیوه کاری این برنامه را معرفی کنیم می توان آن را به نوعی یک سطل زباله همانند ریسایکل بین ویندوز دانست که پس از نصب یک نسخه پشتیبان از فایل های حذف شده را در خود نگه داری می کند و در صورت نیاز قادر است تا آن ها را بازیابی نماید. بر خلاف بسیار از اپ های موجود این برنامه هیچ گونه نیازی به دسترسی روت ندارد و می تواند بهترین گزینه برای یک ریکاوری دقیق و مطمئن به شمار رود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Recover Deleted All Photos, Files And Contacts اندروید :

  • بازگردانی فایل های پاک شده موجود در حافظه داخلی و یا اسمارت فون
  • بازیابی اسناد، تصاویر، موسیقی، آرشیوها، کتابهای الکترونیکی و فایل های باینری
  • امکان ریکاوری ویدئو های موجود بر روی گوشی هوشمند
  • توانایی بازگردانی تمامی مخاطبین حذف شده به صورت دستی
  • اسکن سریع برای نشان دادن لیستی از مخاطبینی که آن ها را حذف کرده اید
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Recover Deleted All Photos, Files And Contacts با داشتن مجموعه امکانات و قابلیت های خاص خود توانسته است با هزاران دانلود و پرداخت درون شبکه 4.99 دلاریش امتیاز 3.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .



  • تغییرات نسخه 5.4

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران