دانلود آخرین نسخه ــ شبیه سازی Idle Tower Defense

دسته بندی:

Idle Tower Defense v1.0 Mod – بازی شبیه سازی و تووور دیفنز با نام دفاع از قلعه برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان درون برنامه ای) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Idle Tower Defense نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Tap Top Fun برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل ا ندروید منتشر شده است. بازی های سبک آیدل احتمالاً کژوال ترین بازی های موبایلی ای هستند که تا به امروز ساخته شده اند. بازی Idle Tower Defense هم بازی ای است که سبک آیدل را با سبک برج دفاعی ترکیب می کند و یک پکیج ایده آل را برای گیمر های طرفدار بازی های کژوال و گیمر هایی که علاقه دارند کمی هم خودشان را به چالش بکشند، ارائه می کند. اگر در گذشته بازی های آیدل یا برج دفاعی را امتحان کرده باشید، تقریباً می توانید حدس بزنید که در این بازی با چه نوع گیم پلی ای رو به رو هستید. در این بازی، اساساً شما صاحب یک قلعه هستید که باید از آن در مقابل موج های عظیم دشمنان تان محافظت کنید. برای اینکار، شما باید در مسیر دشمنان تان یک سری برج دفاعی بنا کنید که به دشمنان تان تیراندازی کنند و آنها را بکشند. شما هم باید پشت سر هم روی این برج های دفاعی کلیک کنید تا بتوانید تیر های بیشتری به سمت دشمنان تان روانه کنید و آنها را قبل از اینکه به قلعه شما برسند بکشید. اگر بتوانید با موفقیت این کار را انجام دهید، به عنوان پاداش پول دریافت می کنید. سپس می توانید از همین پول ها برای ارتقاء برج های دفاعی استفاده کنید تا تیراندازی برج ها با سرعت بیشتری انجام بگیرد و نیازی نباشد که شما پشت سر هم روی آنها کلیک کنید.

مپ های مختلف و بزرگی در بازی Idle Tower Defense وجود دارد و خوشبختانه توسعه دهندگان توانسته اند از این منظر تنوع نسبتاً خوبی را در بازی به وجود بیاورند. دشمن ها هم از تنوع بالایی برخوردارند و علاوه بر اینکه رفته رفته سرعت حمله آنها افزایش پیدا می کند، در هر مرحله گونه های جدیدی از آنها به بازی معرفی می شوند که کشتن شان دشوار تر است. این باعث می شود بازی هیچوقت به مسیر تکراری بودن وارد نشود و همیشه پویایی خودش را حفظ کند. اما بنا کردن استراتژیک برج های دفاعی، آن چیزی است که عامل اصلی موفقیت شما در رویارویی با دشمنان تان به حساب می آید. برج های دفاعی مختلفی در بازی وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودشان هستند و قرار دادن آنها در بخش های درست مسیر حرکتی دشمنان تان، می تواند به خوبی از موج های عظیم آنها جلوگیری کند و آنها را متوقف کند. علاوه بر یک گیم پلی عالی، این بازی از یک فضای گرافیکی مدرن و زیبا هم استفاده می کند و به همراه صداگذاری های فوق العاده اش، اتمسفری را به وجود می آورد که بدون تردید تجربه آن برای شما یک تجربه لذت بخش و سرگرم کننده خواهد بود. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد بازی Idle Tower Defense را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای همین مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0

    • TONS OF NEW STUFF 🤩🤩🤩
    • 🔥 - New Islands! More levels with more fantasy places 🥀
    • 🔥 - Skills! Now you can cast rain of meteors and much more ☄️
    • 🔥 - New enemies, colored and funny! 🗡️
    • 🔥 - Fortune wheel, just because we can! 😎
    • 🔥 - Super Mega Awesome visual effects! 🌟
    • 🔥 - Castle could be upgraded, we know what you want! ❤️
    • 🔥 - Store for great deals! 💰
    • 🔥 - Improved optimization - the game is twice faster, almost like a real-life 😂
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران