نسخه جدید و آخر NoBlueTick pro برای اندروید

دسته بندی:

NoBlueTick Pro: No Last Read v3.87-pro – اپلیکیشن خواندن مخفیانه پیام ها در اندروید! نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 9.99 دلار

NoBlueTick Pro: No Last Read عنوان یک اپلیکیشن قدرتمند و کامل، خواندن مخفیانه پیام ها در اندروید می باشد که توسط Ahmed Awadallah توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. ما برای برقراری ارتباط با دوستان خود از پیام رسان ها و یا مسنجر های گوناگونی استفاده می کنیم که هر کدام شان دارای مخاطبین خاص خود هستند. در میان محبوب ترین این پیام رسان ها می توان به واتساپ، تلگرام و یا وایبر اشاره کرد! عملکرد این دسته از ابزار ارتباطی به گونه ای است که در هنگام دریافت پیام و خواندن آن توسط شما، در اسمارت فون فرد ارسال کننده این مسیج، در کنار متن دو تیک به نمایش در می آید. پس با مشاهده علامت دو تیک در کنار پیام هایتان در مسنجر های گوناگون می توان متوجه خوانده شدن آن توسط دریافت کننده شد. اما در برخی از مواقع، نیاز داریم که بدون خوردن دو تیک آبی این پیام ها را به صورت کاملا ناشناس و مخفیانه خوانده و از متن کامل شان مطلع شویم. ترفند های زیادی در این زمینه وجود دارد اما بسیاری از آن ها زمانبر بوده و اجرای مداوم شان باعث مصرف بسیار زیاد باتری می شود! به همین دلیل یکی از بهترین راه حل های موجود استفاده از استارت اپی است که در این پست قصد معرفی آن را داریم. بدون شک NoBlueTick Pro: No Last Read به کاربرانش کمک می کند که بدون خوردن دو تیک آبی پیام های دریافتی خود را خوانده و به متن آن ها دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی NoBlueTick Pro: No Last Read از پیام رسان های گوناگون

همان گونه که از عنوان پست می توان حدس زد و در توضیحات اولیه نیز اشاره کردیم یکی از اصلی ترین ویژگی ها و امکانات برنامه NoBlueTick Pro: No Last Read خواندن پیام های دریافت شده در مسنجر ها بدون خوردن دو تیک آبی است. اما سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر خود کند مسنجر هایی است که این استارت اپ از آن ها پشتیبانی می نماید. در بررسی های انجام شده توسط تیم اپلیکیشن برتر می توان عنوان کرد که بیش از 5 مسنجر گوناگونی تحت پشتیبانی این برنامه قرار دارد که از محبوب ترین و پر طرفدار ترین آن ها می توان به واتساپ، تلگرام، اینستاگرام، لاین، وایبر و … اشاره کرد. پس مهم نیست از چه پیام رسانی برای برقراری ارتباط استفاده می کنید، تنها کافی است تا این نرم افزار را از وب سایت ما دانلود کرده و پیام ها را به طور کاملا مخفیانه بخوانید.

دسته بندی خودکار پیام های دریافتی

در هنگام دریافت پیام های جدید، تمامی شان در حافظه برنامه NoBlueTick Pro: No Last Read ذخیره شده تا در هر زمانی بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. با این وجود یکی از قابلیت هایی که در برخی از ابزار مشابه دیده نمی شود دسته بندی خودکار پیام های دریافتی می باشد! با توجه به این موضوع توسعه دهندگان استارت اپ فوق تلاش کرده اند که پیام های دریافتی را به صورت کاملا خودکار و هوشمندانه ای دسته بندی کنند. بدین منظور پس از دریافت نوتیفیکیشن پیام، این اپ سریعا مسنجر دریافت کننده را شناسایی کرده و پیام را در دسته بندی اختصاصی آن پیام رسان قرار می دهد.

ایجاد تغییرات در محیط برنامه

کاربران استارت اپ NoBlueTick Pro: No Last Read نه تنها می توانند در یک محیط زیبا و کاربرپسند پیام های دریافت شده را به صورت مخفیانه و بدون خوردن دو تیک بخوانند بلکه قادر خواهند بود که تغییراتی را در محیطی این نرم افزار ایجاد کنند. مجموعه ای از تم های گوناگون در رنگ های مختلفی در اختیارتان قرار داده می شود که استفاده از این تم ها و فعال سازی شان تنها به شما و سلیقه تان بستگی دارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه NoBlueTick Pro: No Last Read اندروید :

  • خواندن پیام های دریافتی شده از پیام رسان ها به صورت مخفیانه !
  • نخوردن دو تیک آبی در صورت خواندن پیام ها
  • پشتیبانی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین مسنجر ها نظیر واتساپ، تلگرام، وایبر و …
  • دسته بندی خودکار پیام ها بر اساس پیام رسان
  • ویژگی Head Chat برای مشاهده سریع پیام دریافتی
  • چندین تم گوناگون و زیبا برای ایجاد تغییرات در محیط برنامه

اپلیکیشن NoBlueTick Pro: No Last Read با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 9.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و توانسته است تا امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران دریافت کند. هم اکنون می تواندی جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.87

    • Bug fix
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران