دانلود جدیدترین نسخه Logo maker

دسته بندی:

Logo Maker – Logo Creator, Logo Templates v10.0 – اپلیکیشن ساخت لوگو حرفه ای اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 4.49 دلار

Logo Maker – Logo Creator, Logo Templates عنوان یک اپلیکیشن ساخت سریع لوگو های حرفه ا ی می باشد که توسط Video Marketing Apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. توسعه کسب و کار شامل مراحل مختلفی است که ابتدایی ترین فعالیت های تان جزو کار های پایه محسوب شده و بسیار ارزشمند هستند. ما برای رشد کسب و کارمان در وحله اول، باید بتوانیم که یک برند منحصر به فرد را ایجاد کنیم. از طرفی اگر توجه کرده باشید تمامی برند های محبوب و معروف در سراسر جهان دارای لوگو و آرم هایی اختصاصی هستند. خب همان گونه که می دانید طراحی لوگو وظیفه متخصصان گرافیک است. با این وجود این طراحان با توجه به مدت زمانی که صرف طراحی یک لوگو کرده و ایده هایی که به آن ها می پردازند هزینه های متغیری را از کارفرمایان دریافت می کنند. جدای از بحث مالی که برخی از افراد توانایی پرداخت هزینه های سنگین طراحی لوگو را ندارند، برخی از افراد نیز ایده هایی در ذهنشان پرورش داده اند! ایده هایی که ممکن است هیچگاه یک طراح لوگو نتواند آن ها را به درستی پیاده کند. به همین دلیل ما در سیستم عامل اندروید شاهد استارت اپ های متنوعی هستیم؛ نرم افزار هایی که کمک می کنند بدون نیاز به هیچ گونه دانش خاصی لوگو های مورد علاقه مان را ایجاد کنیم. در میان اپ های محبوب موجود در مارکت اندروید یکی از بهترین آن ها را می توان Logo Maker – Logo Creator, Logo Templates دانست که با ارائه مجموعه ای از قالب های آماده به کاربرانش کمک می کند که آرم های مورد علاقه شان را ایجاد کرده و شروع به برند سازی کنند. به هر حال برنامه فوق دارای امکانات و ویژگی های متنوعی است که در ادامه مطلب به آن ها خواهیم پرداخت.

ساخت لوگو به کمک Logo Maker – Logo Creator, Logo Templates تنها در دو دقیقه

یکی از دلایلی که باعث شده است تصمیم به معرفی نرم افزار Logo Maker – Logo Creator, Logo Templates بگیریم سادگی اجرا و کار با آن می باشد. حتی مبتدی ترین کاربران نیز قادر خواهند بود که تنها در چند مرحله ساده بهترین لوگو ها را بسازند و از آن ها برای کسب و کار جدید شان استفاده کنند. طبق بررسی های انجام شده شما عزیزان می توانید تنها در دو دقیقه لوگو هایی متنوع ساخته و آن ها را از حافظه گوشی هوشمند تان ذخیره کنید. علاوه بر این، بر خلاف بسیاری از استارت اپ های مشابه کیفیت این لوگو ها بسیار بالا بوده و در هر سازی می توان ذخیره شان نمود.

بیش از صد ها قالب آماده

همان گونه که در ابتدای توضیحات نیز اشاره کردیم مجموعه قالب های آماده موجود در برنامه Logo Maker – Logo Creator, Logo Templates شرایطی را فراهم می سازند که به سادگی هر چه تمام تر لوگو ها را ایجاد کنید. نکته ای که در این مورد حائز اهمیت است، تعداد بالای این قالب های آماده و از پیش ساخته شده می باشد. همین موضوع باعث می شود که بتوانید نهایت خلاقیت خود را به کار برده و یک خروجی فوق العاده زیبا دریافت نمایید.

مجموعه ابزار گوناگون شخصی سازی

مجموعه ابزار شخصی سازی لوگو ها یکی از ویژگی هایی است که برنامه Logo Maker – Logo Creator, Logo Templates را بسیار ارزشمند می کند. به کمک این ابزار قادر خواهید بود که تا حدود بسیار زیادی قالب های اماده را شخصی سازی کرده و هر نوع تغییراتی را در آن ها به وجود آورید. علاوه بر این سیستم ویرایش و ساخت لوگو به صورت چند لایه ای اجازه خواهد داد که مانور زیادی بر روی این آرم ها داده و بدون نگرانی از اتلاف وقت نهایت تلاش تان را برای ایجاد لوگو خاص به کار گیرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Logo Maker – Logo Creator, Logo Templates اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای متنوع از انواع قالب ها و لوگو های از پیش طراحی شده
  • دسته بندی تمامی قالب ها در گروه هایی مختلف
  • انتخاب لوگو هایی اماده بر اساس نیاز های تان
  • مجموعه ای از گزینه های گوناگون برای شخصی سازی قالب ها در سطوح بالا
  • افزودن متن به لوگو ها با استفاده از فونت هایی گوناگون
  • سیستم ویرایش چند لایه ای کاملا حرفه ای
  • افزودن انواع عناصر به آرم های طراحی شده
  • ساخت یک لوگو حرفه ای تنها در 2 دقیقه!
  • ذخیره آرم های ایجاد شده با کیفیتی منحصر به فرد

اپلیکیشن Logo Maker – Logo Creator, Logo Templates با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 4.49 دلاری توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شما عزیزان می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم این اپ هوشمند را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از سرور های پر سرعت وب سایت محبوب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 10.0

    • Minor bug fixed and performance improved.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران