نسخه جدید و کامل Biohazard

دسته بندی:

Biohazard Substratum Theme v6.4Q تم خاص تاریک و زیبا برای دستگاه های هوشمند اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی تقدیم به شما

سیستم عامل اندروید منعطف ترین سیستم عامل موبایلی است. این سیستم عامل بر پایه لینوکس گسترش یافته است. به همین خاطر می توان به راحتی آن را روی هر نوعی از سخت افزار نصب و استفاده کرد. علاوه بر این، اندروید به صورت متن باز منتشر می شود. یعنی همه می توانند کد های آن را مشاهده و حتی استفاده کنند. هر کسی که دانش لازم را داشته باشد، می تواند کد های اندروید به صورت دلخواه خود تغییر داده و سیستم عاملی کاملا متفاوت ایجاد نماید. همین مبنایی برای ایجاد انواع کاستوم رام ها شده است. کاستوم رام، اندروید های ویرایش شده ای هستند که برای مدل ها و برند های مختلف گوشی توسط تیم های مختلف عرضه می شوند. سیانوژن برای سال ها یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین کاستوم رام ها بود که متاسفانه توسعه آن متوقف شد. اما برخی از توسعه دهندگان آن تصمیم گرفتند قابلیت شخصی سازی بالای سیانوژن را روی همه دستگاه های اندرویدی ایجاد کنند. تلاش های آن ها منجر به ایجاد تم انجین Substratum شد. این تم انجین کاربر را قادر می سازد تا روی تمامی بخش های رابط کاربری اندروید تم دلخواه خود را اعمال نماید. تم های اعمال شده حتی روی پنل نوتیفیکیشن ها، تنظیمات سریع، منوی برنامه ها، هوم اسکرین و …. هم اعمال می شود و ظاهری یک دست و خاص به گوشی می بخشند. خوشبختانه تم های زیادی برای این تم انجین ساخته شده است که تا کنون تعداد بالایی از آن ها را در اپلیکیشن برتر عرضه کرده ایم. امروز نیز با یک تم زیبای دیگر در خدمت شما هستیم. Biohazard Substratum Theme عنوان یک تم بسیار زیبا برای تم انجین Substratum، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط pierx توسعه و با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. بایوهزارد به مواد شیمیایی خطرناک گفته می شود. یک علامت خاص روی این نوع از مواد استفاده می شود که این علامت در بخش های وسیعی از این تم مورد استفاده قرار گرفته است. این تم قابلیت اعمال تصویر زمینه روی تمامی بخش های اندروید را دارد و یک تصویر زمینه مناسب نیز در آن گنجانده شده است که به همراه تم روی گوشی اعمال می گردد. توجه داشته باشید که این تم به صورت مستقل و جداگانه قابل استفاده نیست و حتما باید برای استفاده از آن برنامه Substratum روی گوشی شما نصب باشید. برای استفاده از این برنامه هم به دسترسی روت نیاز است. اگر به محیط و رابط کاربری تاریک (dark) علاقه دارید و می خواهید محیط کاربری جدیدی را روی گوشی خود تجربه کنید این تم را به شما توصیه می کنیم.

اپلیکیشن Biohazard Substratum Theme ابزاری عالی برای ایجاد رابط کاربری هماهنگ برای اندروید است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 6.4Q

    • • Various fixes and improvements.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران