نسخه آخر و کامل D.Survival برای موبایل

دسته بندی:

Dungeon Survival v1.58 Mod – بازی نقش آفرینی و استراتژیکی “بقاء در سیاه چاله” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس و اکسیر بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dungeon Survival – بقاء در سیاه چاله یک بازی بسیار سرگرم کننده و جالب است که در عین سادگی می تواند شما را در کنار سرگرم شدن به چالش بکشد. این بازی در سبک نقش آفرینی با ترکیب المان هایی از بازی های استراتژی و به خصوص بازی های سبک Turn-based Combat یا مبارزات نبوتی است که توسط استودیوی چینی Frozen Frog به شکل رایگان برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده و در گوگل پلی در دسترس عموم قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی و بعد از بررسی های مختلف اقدام به معرفی و انتشار این بازی کرده و آخرین نسخه آن را در کنار یک نسخه مود به صورت مجزا برای دانلود فراهم آورده است. بازی Dungeon Survival اگرچه به نوبه خود هیچ ایده پردازی جدید یا خاصی ندارد و سبک و سیاق آن نیز کاملاً کلیشه ای است، اما این بازی از قبیل عناوینی است که در عین طراحی های ساده و روند غیرپیچیده اش می تواند یک بازی سرگرم کننده باشد که برای علاقه مندان به بازی های سبک نقش محور و استراتژیکی انتخابی مناسب به نظر برسد. حتی شاید بتوان گفت که این بازی به خاطر ویژگی هایی که دارد می تواند یک بازی چالش برانگیز و نسبتاً دشوار باشد بنابراین بهتر است آن را دست کم نگیرید و خودتان را برای یک ماجراجویی سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز در ژانر نقش آفرینی و استراتژیک آماده کنید.

بازی Dungeon Survival یا بقاء در سیاه چاله به نبرد قهرمانانی افسانه ای با موجوداتی اهریمنی در قالب مبارزات گروهی مربوط است. قهرمانان داستان این بازی برای پایان دادن به سلطنت شیاطین، به مقر اصلی آن ها یعنی یک سیاه چال بزرگ و ترسناک می روند و با رویارویی با آن ها، سعی می کنند در مبارزاتی سخت و نفس گیر موفق شوند تا از جان خانواده و دوستان خود محافظت کنند. با این حال شاید جالب باشد بدانید که Dungeon Survival یک خط داستانی جداگانه نیز دارد. به نقل از سازنده بازی، داستان در مورد شهری مرزی به نام Black Haze است که در آن معادن غنی جواهرات وجود دارند و به همین خاطر توجه همه ساکنین به این منطقه جلب شده است. در این میان موجوداتی شیطانی در این شهر نفوذ کرده و معادن آن را به یک سیاه چال بزرگ تبدیل می کنند و تصمیم می گیرند با قدرتی که به دست می آورند سرزمین های مجاور این شهر را نیز غارت کنند. شما در نقش یک تیم سلطنتی از سوی پادشاه برای رسیدگی به این مسئله اعزام می شوید تا هم شیاطین را از بین ببرید و هم صلح را به این سرزمین بازگردانید. مأموریت شما سخت، چالش برانگیز و بسیار خطرناک خواهد بود. پس باید در این مسیر از کمک دوستان و همراهان خود بهره ببرید. بازی Dungeon Survival مثل تمام دیگر عناوین مشابه در این سبک یک بازی نقش محور است که در آن شخصیت ها و قهرمانان گوناگونی که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های مخصوصی دارند وجود دارند. هر شخصیت به صورت مجزا قابلیت ارتقاء دارد و این به تصمیمات شما برای ارتقاء و مدیریت گروه قهرمانانتان مربوط است. برای آشنایی بیشتر با سبک بازی، گیم پلی و طراحی های گرافیکی آن می توانید ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات بازی را ببینید و سپس در صورتی که مایل بودید، از لینک های مستقیم سایت اپلیکیشن برتر آخرین نسخه Dungeon Survival را به شکل تست شده و رایگان دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 1.58

    • Fixed the bug of the reward video.
    • Enhance Pad resolution compatibility.
    • Optimize the server connection algorithm.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران