نسخه جدید و آخر Slow Motion

دسته بندی:

Slow Motion Video Camera, Fast Motion v2.3.2 ساخت ویدئو های جذاب و جالب برای شبکه های اجتماعی نسخه حرفه ای و کامل برنامه

این روز ها با توجه افزایش پهنای باند اینترنت و ارزان تر شدن آن، استفاده از محتوا های ویدئویی رشد بسیاری داشته است. پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی ویدئویی بسیاری به وجود آمده است که در آن ها کاربران می توانند ویدئو های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. حتی شبکه های اجتماعی تصویری مثل اینستاگرام هم قابلیت استفاده از ویدئو را ارائه کرده اند تا بتوانند رضایت کاربرانشان را جلب نمایند. برای کسانی که به تولید محتوا های ویدئویی می پردازند، جذاب و جالب بودن ویدئو ها بسیار مهم است چرا که هر چه ویدئو جالب تر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری خواهد داشت. یکی از راه های اصلی برای جالب تر و جذاب تر کردن ویدئو ها، اعمال ویرایش های مختلف روی آن هاست. خوشبختانه برنامه های بسیار خوبی برای اندروید عرضه شده است که شما را از درگیر شدن با نرم افزار های حرفه ای ویرایش ویدئو خلاص می کند. امروز با یکی از این برنامه ها در خدمت شما هستیم. Slow Motion Video Camera, Fast Motion عنوان یک اپلیکیشن برای ویرایش ویدئو، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Craigpark Limited توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به صورت خودکار حافظه گوشی را اسکن کرده و تمامی فایل های ویدئویی را پیدا می کند تا هنگامی که برنامه را باز می کنید به شما نمایش داده شوند. این کار انتخاب ویدئو و وارد کردن آن به برنامه را بسیار آسان می کند. پس از انتخاب ویدئوی مورد نظر خود می توانید به ابزار های متنوعی برای ویرایش آن دسترسی داشته باشید. برای مثال می توانید به گستره وسیعی از فیلتر ها برای زیبا تر کردن ویدئو دسترسی داشته باشید یا از بین تعداد زیادی فریم، قاب مورد نظر خود برای ویدئو را انتخاب کنید. علاوه بر این می توانید سرعت ویدئو را در قسمت های مختلف آن کم و زیاد کنید و به این ترتیب تصاویر اسلوموشن جالبی را خلق نمایید. امکان اضافه کردن موزیک به ویدئو هم وجود دارد. در آخر می توانید به قسمت های دلخواه ویدئو متن و استیکر اضافه کرده و آن را با بهترین کیفیت ذخیره و در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Slow Motion Video Camera, Fast Motion اندروید:

  • قابلیت اضافه کردن موزیک به ویدئو
  • دارای فیلتر های متنوع و زیبا برای ویدئو
  • دارای انواع قاب ها و فریم ها برای ویدئو
  • امکان کنترل سرعت پخش قسمت های مختلف ویدئو
  • امکان اضافه کردن متن و استیکر به ویدئو
  • دارای تعداد زیادی از استیکر های جذاب و جالب

اپلیکیشن Slow Motion Video Camera, Fast Motion ابزاری عالی برای همه کسانی است که در شبکه های اجتماعی به تولید و اشتراک گذاری ویدئو می پردازند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 3.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.3.2

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران