نسخه جدید و آخر ManOrVampire

دسته بندی:

Man or Vampire v1.5.5 Mod – بازی نقش محور انسان یا خون آشام اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Man or Vampire نام یک بازی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی HIDEA برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل ا ندروید منتشر شده است. Man or Vampire شما را وارد بهشت می کند. بهشتی که در قالب یک جهان تاریک و ترسناک ارائه می شود و با آنچه شما از بهشت تصور می کنید کاملاً متفاوت خواهد بود. با تشکر از سیستم مبارزاتی سرگرم کننده، سیستم ارتقاء کاراکتر قدرتمند، و مود های مختلف، این جهان پر از هیولا،‌ انسان، خون آشام، باس، و لوت، محتوا و عمق زیادی را به مخاطب عرضه می کند. ممکن است در ابتدا مکانیزم های گیم پلی بازی کمی پیچیده تر از حد معمول یک بازی موبایلی به نظر برسند. اما خوشبختانه، به دلیل وجود یک بخش آموزشی با جزئیات و کامل، سر در آوردن از این مکانیزم ها اصلاً کار دشواری نیست. از همان ابتدای بازی، به سرعت متوجه می شوید که کاراکتر شما مرده است و شما در بهشت هستید. سپس بازی شما را وارد یک استیج معمولی می کند و کنترل ها، مکانیزم های مبارزاتی، و موارد مشابه را به شما آموزش می دهد. بخش آموزشی بازی به شکل بسیار جالبی به اتمام می رسد و بعد از آن شما می توانید کنترل کاراکتری که در بازی کاراکتر اصلی شما خواهد بود را به عهده بگیرید. اگرچه، کاراکتر شما در بازی تنها نیست و شما می توانید از طریق سیستم یونیک سول سرچ، کاراکتر های زیادی را به دست بیاورید و حداقل ۳ کاراکتر را با خودتان وارد بازی کنید. این بازی در اساس خودش یک بازی سیاهچاله گردی نقش آفرینی با سیستم مبارزاتی نوبتی است. شما در سیاهچاله ها با دشمنان تان مبارزه می کنید و در استیج های بازی پیش می روید. میدان مبارزه شما به یک صفحه شبکه ای مانند شباهت دارد که شما می توانید با حرکت کردن به داخل هر کدام از بخش های آن، اعمال خاصی مانند حمله، التیام، و یا یک نیروی ویژه را انجام دهید که هر کدام از این اعمال بستگی به بخشی دارند که شما وارد آن می شوید. اگر بتوانید با استراتژی مناسب دشمنان تان را شکست دهید، امتیاز تجربه دریافت می کنید که می توانید با استفاده از آن کاراکتر هایتان را راتقاء دهید و آنها را لول آپ کنید.

همانطور که در ابتدا گفتیم، Man or Vampire دارای مود های زیادی است که اصلی ترین مود آن، مود ماجراجویی است. در این مود می توانید استیج های مختلف را پشت سر بگذارید و در آنها کاوش کنید و لوت و امتیاز تجربه به دست بیاورید. مود های دیگر بازی شامل مود آکادمی، آرنا، و سرزمین تاریک می شوند که هر کدام از آنها ویژگی ها و اتمسفر خاص خودشان را دارند و قطعاً می توانند سرگرم کننده باشند. اما مود ماجراجویی که به نوعی کمپین بازی است، می تواند شما را قدرتمند کند و کمک تان کند در مود های دیگر بازی پیشروی کنید. مود ماجراجویی دارای یک لوپ گیم پلی مشخص است. کاراکتر های شما با کاوش کردن در استیج ها و شکست دادن دشمنان و به دست آوردن لوت، امتیاز تجربه به دست می آورند و لول آپ می شوند و ارتقاء پیدا می کنند. اما چیزی که ممکن است متوجه آن نشوید این است که کاراکتر اصلی شما به هیچ عنوان با شکست دادن دشمنان امتیاز تجربه به دست نمی آورد و لول آپ نمی شود. اگر خوب دقت کنید، کاراکتر هایی که از طریق سیستم سول سرچ به دست می آورید انسان هستند، اما کاراکتر شما یک خون آشام است. حالا، احتمالاً می توانید حدس بزنید که قدم بعدی برای لول آپ شدن کاراکتر اصلی شما چیست. شما باید برای لول آپ شدن وارد استیج ها شوید و کاراکتر به دست بیاورید و کاراکتر ها را ارتقاء دهید و آنها را لول آپ کنید، و سپس وقتی که کارتان با آنها تمام شد، آنها را گاز بگیرید و به خون آشام تبدیل کنید. این ایده خلاقانه و نوآورانه همان چیزی است که Man or Vampire را با بیشتر بازی های نقش آفرینی متفاوت کرده است. اما علاوه بر این ایده خلاقانه و نوآورانه، Man or Vampire دارای یک استایل هنری بی نظیر هم می باشد. جهان و کاراکتر های بازی به زیبایی هرچه تمام تر طراحی شده اند و انیمیشن ها و افکت ها آنقدر جذاب و شگفت انگیز هستند که باعث می شوند این بازی در حد و اندازه های یک بازی پی سی به نظر برسد که این همیشه یک سورپرایز خوش آیند برای هر گیمری است. Man or Vampire یک بازی محبوب و پرطرفدار است که توانسته با بیش از 1.000.000 دانلود امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و به همین دلیل تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید.

توجه : در نسخه مود بازی شخصیت اصلی شکست ناپذیر است و با یک ضربه دشمن را می کشد!



  • تغییرات نسخه 1.5.5

    • - Fixed other issues
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران