دانلود نسخه جدید و آخر Bladient

دسته بندی:

Bladient Icons v3.0 آیکون های مربعی شکل با رنگ های گرادینت اندروید نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 2.00 دلار در گوگل پلی

هر برنامه و بازی در دنیای نرم افزار، باید حتما یک آیکون داشته باشد. آیکون ها به مثابه لوگو برای شرکت ها هستند و هویت نرم افزاری که متعلق به آن هستند را نشان می دهند. برای مثال آیکون اینستاگرام شکل یک دوربین عکاسی را دارد و همین نشان دهنده کار اینستاگرام، یعنی اشتراک گذاری تصاویر است. هر توسعه دهنده ای سعی می کند، آیکون برنامه را به گونه ای طراحی کند که متفاوت از آیکون برنامه ها و بازی های موجود باشد و همین تفاوت باعث در ذهن ماندن آن توسط کاربر گردد. به همین خاطر، هنگامی که آیکون ها در منوی برنامه ها یا هوم اسکرین گوشی کنار یکدیگر قرار می گیرند، هارمونی و هماهنگی موجود در رابط کاربری اندروید را به هم می زنند و این مسئله ممکن است برای برخی از کاربران خوشایند نباشد. برای حل این مشکل می توان از آیکون پک ها استفاده کرد. آیکون پک ها مجموعه ای از آیکون های جایگزین برای بازی ها و برنامه های اندرویدی هستند که با یک طراحی هماهنگ، ایجاد می شوند و به همین خاطر با استفاده از آن ها می توان هارمونی را به رابط کاربری گوشی بازگرداند. امروز با یک آیکون پک بسیار زیبای اندرویدی در خدمت شما هستیم. Bladient Icons عنوان یک آیکون پک جذاب و چشم نواز با رنگ های گرادینت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط myAP Devs توسعه و با قیمت 2.00 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. آیکون های این مجموعه همگی دارای شکلی مربعی با گوشه های گرد هستند که حالتی خاص به آن ها می دهد. وجود نزدیک به ۳۰۰۰ آیکون در این مجموعه، آن را به یکی از کامل ترین آیکون پک های اندرویدی تبدیل می کند که قادر است آیکون اغلب بازی ها و برنامه های اندرویدی را تغییر دهد. مثل همه آيکون پک های دیگر، برای استفاده از این آیکون پک هم باید حتما یک لانچر مدرن روی گوشی شما نصب شده باشد. این آیکون پک از اغلب لانچر های اندرویدی پشتیبانی می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Bladient Icons اندروید:

  • دارای نزدیک به ۳۰۰۰ آیکون بسیار زیبا که به صورت صورت مداوم به تعداد آن ها افزوده خواهد شد
  • دارای شکل مربعی با گوشه های گرد
  • در طراحی تمام آیکون ها از رنگ های گرادینت استفاده شده است.
  • پشتیبانی از آیکون های داینامیک برای تقویم
  • دارای 27 تصویر زمینه بسیار زیبای اختصاصی که با استفاده از برنامه می توانید آن ها را دانلود و استفاده کنید.
  • پشتیبانی از اغلب لانچر های اندرویدی
  • دارای ابزار درخواست آیکون برای دریافت سریع تر آیکون های ناموجود

اپلیکیشن Bladient Icons یک آیکون پک بسیار زیبا با آیکون هایی خاص و چشم نواز است که با نصب آن می توانید جلوه ای جذاب و زیبا به رابط کاربری اندروید بدهید. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.0

    • - over 130 new icons big update.
    • - fixed some icons not applying automatically.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران