دانلود آخرین نسخه ــ پزشکی و سلامت Drink Water

دسته بندی:

Drink Water Reminder – Water Tracker and Diet v2.06.3 – اپلیکیشن یادآور و ردیاب حرفه ای نوشیدن آب اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 3.99 دلار برای اولین بار در ایران

آب مایه حیات است! ما این جمله را از ابتدای زندگی خود تا به کنون بار ها و بار ها شنیده ایم. طبق تحقیقات و نتایج حاصل، بیش از دو سوم بدن ما انسان ها از آب تشکیل شده است و همین امر گویای اهمیت آن برای ادامه زندگی ما می باشد. ما بدون آب تنها می توانیم چند روز دوام بیاوریم و پس از آن به مرور زمان از بین خواهیم رفت. به گونه ای باید گفت که بخش عظیمی از سلامتی ما به نوشیدن آب بستگی دارد. نوشیدن به موقع آب می تواند باعث کاهش استرس، سر درد، کسالت و … شود. گاها به دلیل مشغله های کاری مشاهده می شود که بسیاری از افراد در زمان مناسب و به اندازه کافی اب نمی نوشند! نوشیدن مداوم آب یکی از بهترین راه ها برای هیدراته نگه داشتن بدن و کمک به کاهش وزن می باشد. به همین دلیل قصد داریم تا در این پست شما را با یک نرم افزار بی نظیر آشنا کنیم. Drink Water Reminder – Water Tracker and Diet عنوان یک اپلیکیشن یادآور و ردیاب حرفه ای نوشیدن آب می باشد که توسط Ascendik توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار بی نظیر با داشتن یک سیستم هوشمند کمک می کند که در بازه های زمانی مختلف به میزان مورد نیاز بدنتان آب خورده و هیچ گاه با مشکلاتی نظیر پرخاشگری و یا سردرد رو به رو نشوید! برنامه فوق با بهره مندی از یک الگوریتم اختصاصی در ابتدای نصب میزان آب مورد نیاز روزانه شما را اندازه گیری کرده و بر اساس آن نوتیفیکیشن های یادآوری را ارسال می کند. همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم از این استارت اپ می توان به عنوان یک دستیار برای کاهش وزن اشاره کرد. تمامی آب مصرفی شما در دیتابیس ذخیره شده و گزارشاتی کامل همراه با جزئیات کاهش وزن تنها با نوشیدن آب در اختیار تان قرار داده می شود. دو واحد اندازه گیری آب در دسترسی شما عزیزان قرار دارد که متناسب با نیاز های تان می توانید از هر کدام شان استفاده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Drink Water Reminder – Water Tracker and Diet اندروید :

  • یادآوری حرفه ای نوشیدن آب برای کاهش وزن، جلوگیری از دیتابت، کاهش سر درد و ….
  • محاسبه میزان آب مورد نیاز برای بدن شما در ابتدای نصب برنامه
  • تنظیم کردن گزینه های یادآور متناسب با نیاز های تان
  • ثبت تمامی آب مصرفی شده در دیتابیس برنامه
  • ارائه گزارش هایی کامل از آب مصرف شده و ارتباط آن با کاهش وزن تان
  • هیدراته نگه داشتن بدن برای داشتن پوستی شفاف و شاداب
  • دستاورد های مختلف برای افزایش انگیزه و جلوگیری از فراموشی نوشیدن آب
  • اضافه کردن سریع اطلاعات به برنامه به وسیله ابزارک ها

اپلیکیشن Drink Water Reminder – Water Tracker and Diet با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.8 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.06.3

    • Thank you for using Drink Water Reminder.
    • We regularly release updates to the app, which include great new features, as well as improvements for speed and reliability.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران