دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه nPerf

دسته بندی:

Speed Test & QoS 3G 4G WiFi v2.10.3 [Unlocked] – اپلیکیشن پر امکانات تست سرعت اینترنت اندروید نسخه آنلاک شده با دسترسی به تمامی قابلیت ها تقدیم شما عزیزان

یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی سرعت پایین اینترنت و کمبود پهنای باند می باشد که به یکی از معضلات همیشگی علاقه مندان به وب تبدیل شده است. در ایران شرکت های مختلفی اینترنت پر سرعت را ارائه می دهند که به تازگی اپراتور های تلفن های همراه نیز به رقیبی سر سخت برای این شرکت ها تبدیل شده اند. راه های مختلفی برای انتخاب برترین ارائه دهنده ی خدمات وجود دارد که یکی از برترین ان ها ابزار های تست سرعت می باشد که با مقایسه ی پارامتر های مختلف می توانید بهترین شرکت را برای دریافت خدمات برگزینید. سایت اپلیکیشن برتر به عنوان برترین سایت اندرویدی فارسی زبان تا کنون نرم افزار های مختلف را برای تست سرعت اینترنت در اختیار شما عزیزان قرار داده است که قصد داریم در این پست نیز یکی از برترین آن ها را به شما عزیزان معرفی نماییم. Speed Test & QoS 3G 4G WiFi Full Unlocked عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای تست همه جانبه ی سرعت اینترنت می باشد که توسط nPerf.com توسعه و در مارکت های اندرویدی منتشر شده است. با یک نگاه ساده به مجموعه قابلیت های گنجانده شده در این برنامه می توان آن را یکی از بهترین و با کیفیت ترین ابزار تست شبکه دانست که گزینه های مختلفی را مورد بررسی قرار می دهد؛ از سرعت دانلود و آپلود گرفته تا تست استریم ویدئو ها همگی در دسترس کاربر بوده و بدون هیچ گونه محدودیتی می توان از آن ها استفاده نمود. بنا بر نیاز های خود مجموعه ای از سرورهای مختلف در کشور های گوناگون در دسترس کاربران می باشد که می توانید سرعت خود را متناسب با آن ها سنجیده و اطلاعاتی جامع و کامل را دریافت نمایید. تمامی تست های انجام گرفته در دیتابیس اسپید تست ذخیره شده که در هر زمانی می توانید آن ها را مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید.

اپلیکیشن Speed Test & QoS 3G 4G WiFi توانسته است به عنوان برترین و پرامکانات ترین نرم افزار تست اتصالات شبکه امتیاز 4.7 از 5.0 را در میان هزاران رای کاربران گوگل پلی به دست اورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی آنلاک شده ی برنامه را با دسترسی به تمامی قابلیت ها از سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.10.3

    • - Improved 5G NSA detection on some devices
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Network Scanner

دانلود جدیدترین نسخه Network Scanner

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران