دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Image Resizer

دسته بندی:

Photo Resizer – App To Resize Images v3.9 اپلیکیشن کاهش حجم و اندازه تصاویر با سرعت بالا و بدون افت کیفیت مخصوص اندروید نسخه آنلاک شده برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

این روز ها استفاده از تصاویر و عکس های زیبا و جذاب یکی از مهم ترین فاکتور ها برای جلب رضایت کاربر و البته جذب کاربران و مخاطبان بیشتر است و در حقیقت متن هایی که تصویر در آن ها استفاده نشده باشد، قابل خواندن نیستند و کسی اهمیتی به آن ها نخواهد داد. وجود شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز،‌ مزید بر علت شده و نیاز به تصاویر زیبا، مناسب و بهینه سازی شده را افزایش داده است. اگر کمی درباره بهینه سازی تصاویر اطلاعات داشته باشید،‌ حتما می دانید که تصاویر باید قبل از انتشار در اینترنت بهینه سازی شوند. همانطور که می دانید تصاویری که ما توسط گوشی یا دوربین های حرفه ای می گیریم حجم و اندازه بسیار بالایی دارند و در صورتی که بدون بهینه سازی شدن و کاهش حجم در اینترنت منتشر شوند، برای بسیاری از افراد قابل دیدن نخواهند بود، چرا که زمان بارگذاری آن ها بالا رفته و کاربر را خسته می کنند. برای حل این مشکل می توان از نرم افزار فتوشاپ استفاده کرد اما اگر بخواهیم برای هر عکسی به این نرم افزار و کامپیوتر مراجعه کنیم باید ساعت های طولانی در روز را مشغول این کار باشیم. به جای استفاده از فتوشاپ می توان از اپلیکیشنی که امروز معرفی میکنیم برای تغییر اندازه تصاویر و بهینه سازی آن ها استفاده کرد. Photo Resizer – App To Resize Images عنوان یک اپلیکیشن برای کاهش حجم و اندازه تصاویر و بهینه سازی آن ها مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری C.A Apps توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید تصاویر را به صورت دانه ای یا دسته ای انتخاب کرده و حجم آن ها را بدون افت کیفیت محسوس، کاهش دهید. همچنین امکان تغییر پس زمینه، برش تصاویر و انتخاب یک پوشه دلخواه برای قرارگیری نهایی فایل ها نیز مهیا است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Photo Resizer – App To Resize Images اندروید :

  • امکان انتخاب بهترین سایز برای تصاویر به منظور انتشار در شبکه های اجتماعی مختلف (سایز ها توسط برنامه پیشنهاد می گردد)
  • امکان برش عکس ها به اندازه دلخواه
  • کارایی بسیار آسان برنامه به دور از پیچیدگی های معمول
  • امکان چرخش تصاویر در جهت های دلخواه
  • چرخش آینه ای و معکوس تصاویر به صورت افقی یا عمودی
  • کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت

اپلیکیشن Photo Resizer – App To Resize Images یک برنامه عالی و کامل برای کاهش حجم تصاویر است که می تواند بدون نیاز به اعمال تنظیمات مختلف، به صورت مستقیم و سر راست کاری را که وعده داده انجام دهد. این برنامه سرعت بالایی دارد و حتی در دستگاه های با سخت افزار ضعیف هم باعث هنگ کردن دستگاه نخواهد شد. Photo Resizer با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.0 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

تغییرات نسخه v3.8 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.



دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران