دانلود برنامه ــ لانچر و شخصی سازی Smart Launcher

دسته بندی:

[Smart Launcher 5 v5.5 [Full – لانچر زیبا و محبوب اسمارت 5 اندروید نسخه حرفه ای، کامل و بدون تبلیغات برنامه تقدیم شما عزیزان پیشنهاد ویژه

Smart Launcher 5 Pro نسخه پنجم از لانچر فوق العاده زیبا و کم نظیر “اسمارت لانچر” از استودیوی برنامه نویسی Smart Launcher Team برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه نسخه حرفه ای و کامل برای دانلود عرضه شده که همه قابلیت هایش در دسترس اند! نسخه های اول، دوم و سوم این لانچر قبل تر ها در سایت معرفی شده است و با استقبال عالی شما روبرو گردیده و همانند نسخه های پیشین نسخه ی 5 ام نیز با سه واژه کلیدی ساده، سریع و سبک منتشر شده است! همانطور که می دانید با استفاده از لانچرها می توانید به صورت حرفه ای اینترفیس اسمارت فون و یا تبلت خود را سفارشی سازی کنید که شما با نصب اسمارت لانچر 5 می توانید لانچری فوق العاده زیبا با استفاده ی بسیار کم از حافظه، رابط کاربری آسان و اینترفیسی عالی را در دستگاهتان به ارمغان بیاورید! اگر به دنبال زیباترین، سریع ترین و متفاوت ترین لانچر اندروید هستید، پیشنهاد می دهیم لانچر عالی Smart Launcher 5 Pro را تجربه کنید! مجموعه ای از قابلیت های جدید و متفاوت در نسخه ام اسمارت لانچر گنجانده شده که پیشنهاد می کنیم ان را نصب کنید تا ان ها را ببینید و شگفت زده شوید!

اپلیکیشن Smart Launcher 5 Pro با صدها هزار دریافت و کسب امتیاز عالی 4.4 از 5.0 از محبوب ترین لانچرهای عرضه شده برای اندروید به شمار می رود که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و آخرین نسخه کامل اش را برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویری از محیط این لانچر زیبا را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید آن را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.



  • تغییرات نسخه 5.5

    • - Following a request from the Google Play policy team, downloadable themes are not accessible anymore in-app. You can still download and apply any theme from Google Play Store, they will just be available to download from the app itself.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران