دانلود نسخه جدید Wind KLWP برای اندروید

دسته بندی:

Wind KLWP v4.6 – اپلیکیشن ویجت پک ساده، شفاف و زیبای اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.49 دلار

Wind KLWP عنوان یک بسته ویجت ساده، شفاف و زیبای اندرویدی می باشد که توسط Droid Beauty توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که روز به روز تعداد دستگاه های هوشمند اندرویدی در بازار زیاد تر شده، استفاده ما نیز از آن ها بیشتر می شود. به طور متوسط تمامی کاربران این اسمارت فون ها در هر روز 2 تا 3 ساعت از وقت خود را صرف کار کردن با دیوایس شان می کنند. اگر اینترفیس و یا رابط کاربری اندروید از زیبایی کافی برخوردار نباشد به مرور زمان استفاده از این دستگاه هوشمند خسته کننده شده و به طور قطع به سراغ دیگر اسمارت فون ها می رویم. همه ما انسان ها همیشه به دنبال تنوع هستیم و دوست داریم که تغییرات بزرگی را در کوچک ترین بعد های زندگی مان ایجاد کنیم. این علاقه به تغییر تا جایی پیش رفته است که حتی ما به طور مداوم در تلاشیم که صفحه نمایش گوشی های هوشمند را نیز تغییر دهیم. همان طور که در دیگر پست ها نیز اشاره کرده ایم روش ها و ابزار متنوعی برای ایجاد تغییرات در نمایشگر دیوایس های اندرویدی وجود دارد که ما بدون هیچ گونه محدودیتی می توانیم از هر کدام شان نهایت بهره را ببریم. اما به هر حال اگر نظر شخصی ما را بدانید، می گوییم که ویجت ها یکی از بهترین گزینه های شخصی سازی به شمار می روند. این اپ های کم حجم نه تنها زیبایی را به رابط کاربری هدیه می دهند، بلکه کمک می کنند که بسیاری از نیاز های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنیم. بدون شک استارت اپ Wind KLWP یکی از بهترین گزینه های موجود در این زمینه می باشد. مجموعه ویجت های موجود در این برنامه کمک می کنند که به سادگی تغییرات بزرگی در UI ایجاد کنید.

Wind KLWP یک بسته کامل از ویجت های زیبا

باد یا به انگلیسی Wind یکی از عناصر شگفت انگیزی است که در اطراف ما است. باد می تواند به سادگی انرژی فوق العاده ای ایجاد کند و در عین حال شفاف و خارج از دید بماند! ما هیچ وقت نمی توانیم باد را ببینیم اما به راحتی احساسش می کنیم! ویجت پک Wind KLWP با الگو برداری از ویژگی های باد تجربه ای خاص را در اختیارتان قرار می دهد. ما در این بسته به چندین ویجت از پیش تنظیم شده دسترسی داریم که با دقت بسیار بالایی طراحی شده اند. این ویجت ها به قدری زیبا هستند که بدون شک و در اولین استفاده توجه هر کسی را به سمت خود جلب می کنند. تیم توسعه دهنده تلاش کرده است که از بهترین رنگ ها در این ویجت ها استفاده کرده و جلوه ای خاص به نمایشگر گوشی هوشمند تان ببخشد.

تنوع بالای ویجت ها

یکی از مشکلاتی که ما گاها در ویجت پک های مختلف شاهد آن هستیم، عدم تنوع بالای ایستگاه های از پیش تنظیم شده می باشد. سازندگان و طراحان Wind KLWP با دانستن این موضوع تلاش کرده اند که به نوعی کاربردی ترین ویجت ها را در اختیارتان قرار دهند. ویجت هایی که در میان شان می توان به مشاهده اطلاعات آب و هوایی، تاریخ، میانبر های خاص و … اشاره کرد. علاوه بر این، از دیگر دلایل محبوبیت بالای این استارت اپ در بین کاربران انیمیشن های فوق العاده آن است که زیبایی استفاده از این ویجت ها را چندین برابر افزایش می دهد.

به روز رسانی های مداوم

حتما تا به کنون شما نیز استارت اپ هایی را دیده اید که پس از انتشار، تیم توسعه دهنده آن را فراموش می کنند و دیگر خبری از آپدیت نمی شود! بر خلاف بسیاری از نرم افزاره ای موجود در مارکت اندروید، آپدیت مداوم برای اپلیکیشن های شخصی سازی صفحه نمایش بسیار ضروری است. ویجت پک Wind KLWP همیشه در تلاش است که با ارائه آپدیت هایی گوناگون نیاز شما را به دیگر ابزار جانبی از بین برده و به طور مداوم ویجت هایی فوق العاده را در اختیارتان قرار دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Wind KLWP اندروید :

  • دسترسی به بیش از ده ویجت بسیار زیبا و خارق العاده
  • سبک خاص و طراحی بدون نقص
  • مناسب برای انواع نمایشگر ها با پس زمینه های رنگی
  • ویجت های کاربردی و پر استفاده
  • انیمیشن های جذاب و خیره کننده
  • به روز رسانی های مداوم

اپلیکیشن Wind KLWP با ارائه مجموعه ای از ویجت های گوناگون و متنوع توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.49 دلار منتشر و امتیاز 4.8 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این ویجت پک فوق العاده را بدون هیچ گونه محدودیتی از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.6

    • - introducing the all new Wind XV - designed to be yours\
    • - smooth animations, built-in weather module & more to discover with use
    • - fully customizable color scheme & wallpapers with included globals
    • - easy personalization
    • - 15 presets in total (aayay!)
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران