دانلود آخرین نسخه ــ آموزشی + درسی Picture Insect

دسته بندی:

Picture Insect – Bug Identifier v2.5.1 [Premium] – اپلیکیشن شناسایی حشرات مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار تقدیم شما عزیزان

Picture Insect – Bug Identifier عنوان یک اپلیکیشن شناسایی حشرات می باشد که توسط Next Vision Limited توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از پر تنوع ترین گونه های جانداران حشران می باشند که در سراسر کره زمین نیز دیده می شوند. این بند پایان تنوع بسیار بالایی دارند و گاها شناسایی شان بسیار مشکل است. با این وجود کارشناسان می توانند به راحتی آن ها را تشخیص داده و از یکدیگر متمایز کنند. گرچه پیدا کردن مطالعه کنندگان حشرات کار ساده ای نیست! در چنین شرایطی یکی از بهترین راه ها استفاده از تکنولوژی می باشد. تکنولوژی به ما کمک می کند که بدون هیچ گونه محدودیتی و تنها در چند ثانیه انواع حشرات را شناسایی کنیم. تا به کنون نرم افزار های مختلفی در این زمینه معرفی شده اند. نرم افزار هایی که در بسیاری از موارد دارای خطای بسیار بالایی هستند. با این وجود در این پست تصمیم داریم که شما عزیزان را با یک استارت اپ بی نظیر آشنا کنیم. برنامه Picture Insect – Bug Identifier با داشتن دقتی فوق العاده کمک می کند که حشرات را به سادگی شناسایی کنید.

شناسایی حشرات به کمک Picture Insect – Bug Identifier تنها با ثبت یک تصویر از آن ها

یکی از مهم ترین ویژگی های موجود که باعث محبوبیت این نرم افزار شده است شناسایی سریع حشرات تنها با ثبت یک عکس از آن ها می باشد. به کمک Picture Insect – Bug Identifier تنها کافی است که از حشرات یک عکس بگیرید تا در چند ثانیه به مجموعه ای از اطلاعات کاربردی در ارتباط با آن ها دست پیدا کنید. سیستم هوشمند با ضریب اطمینان 95 درصدی ویژگی های مختلفی از حشره شناسایی شده را در اختیار تان قرار می دهد که در هیچ اپ دیگری دیده نمی شود. نه تنها می توانید تصاویر را در لحظه ثبت کنید بلکه قادر خواهید بود که آن ها را از حافظه اسمارت فون تان فراخوانی کرده و همه چیز را به این برنامه بسپارید.

ارائه اطلاعاتی فوق العاده در ارتباط با حشرات

به نوعی می توانیم بگوییم که اطلاعات ارائه شده توسط برنامه فوق جزو کامل ترین اطلاعاتی است که می توانید در مورد یک حشره، در اینترنت پیدا کنید. معمولا این اطلاعات در 9 تا 15 دسته مختلف قرار داده می شوند که در میان آن ها می توان به گونه حشره، محل زندگی، اندازه و … اشاره کرد. اگر در هنگام اسکن عکس حشره مورد نظر شما نتواند آن را به طور 100 درصد شناسایی کند، چندین حشره را که هوش مصنوعی حدس می زند، همراه با اطلاعات کامل شان به نمایش می گذارد تا بتوانید انتخاب کاملا صحیح داشته باشید. اگر کاربران در ارتباط با حشره اسکن شده توسط شما سوالی پرسیده باشند، پاسخ آن ها همراه با آن سوالات نیز نمایش داده می شود تا به نوعی، به سوالات شما نیز پاسخ داده شود. این استارت اپ دارای محیط ساده ای است و قادر خواهید بود که اطلاعات حاص از اسکن را بدون هیچ گونه محدودیتی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Picture Insect – Bug Identifier اندروید :

  • شناسایی سریع حشرات تنها با ثبت یک تصویر از آن ها
  • هوش مصنوعی فوق العاده برای شناسایی حشره از روی تصویرش
  • ارائه اطلاعاتی دقیق در ارتباط با حشره های اسکن شده
  • دسته بندی تمامی اطلاعات نمایش داده شده با عناوین مختلف
  • دقت 95.38 درصدی در هنگام اسکن حشرات
  • پشتیبانی از اطلاعات 1000 حشره مختلف در سراسر جهان
  • گزینه ای برای اشتراک گذاری اطلاعات با دوستان خود
  • محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن Picture Insect – Bug Identifier با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به تمامی امکانات از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.5.1

    • A few minor bugs have been fixed for smoother user experience.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران