دانلود نسخه جدید Crush Them All

دسته بندی:

آپدیت 2 مرداد : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Crush Them All v1.6.613 Mod – بازی نقش آفرینی و سرگرم کننده “همه را از بین ببر” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (هزینه ارتقا = صفر!) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Crush Them All – همه را از بین ببر یک بازی ساده اما خوش ساخت و جالب در سبک نقش آفرینی با تلفیق عناصر سبک کلیکر و Idle است که به صورت رایگان توسعه داده شده و برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. این بازی از سوی استودیوی آمریکایی Godzilab Inc عرضه شده است. اپلیکیشن برتر همزمان با انتشار جدیدترین نسخه این بازی در گوگل پلی در سریع ترین زمان ممکن آن را مورد بررسی قرار داده و همراه با یک نسخه مود شده آن را برای دانلود ارائه کرده است. سازنده بازی از کلمه Idle Role Playing Game برای توصیف سبک اصلی آن استفاده کرده است و با توجه به این ادعا باید گفت که این بازی اگرچه ماهیتی کاملاً نقش محور دارد، اما سبک گیم پلی آن با عناصر کلیکر و تفننی ترکیب شده است و این مسئله باعث شده تا بتوان این بازی را به نوعی یک بازی تلفیقی دانست. در Crush Them All شما در نقش گروهی از قهرمانان هستید که برای نجات جان شاهزاده که توسط هیولاها به اسارت برده شده مأمور شده اید. شما همراه با هم گروهی های خود می بایست پا به سرزمین های شیاطین گذاشته و یکی پس از دیگری بر آن ها غلبه کنید تا بتوانید خود را به جایی که شاهزاده در آنجا پنهان و زندانی شده است برسانید و او را نجات داده و به سرزمین پادشاهی بازگردانید.

در Crush Them All شما درواقع در نقش رهبر یک گروه از قهرمانان هستید. کار شما مدیریت این گروه، ارتقاء شخصیت ها و آماده سازی آن ها برای مبارزه با دشمنان است. در طرف مقابل اما دشمنان شما نیز موجوداتی عجیب، غول آسا و هیولایی هستند که اگر مراقب نباشید خیلی زود شما را از بین خواهند برد. شما می توانید قبل از شروع مراحل بازی Crush Them All ابتدا قهرمانان خود را آماده کنید و سپس آن ها را به مبارزه بفرستید. سپس حتی در صورتی که شما حضور نداشته باشید هم آن ها به صورت خودکار (Idle) مبارزه خود را ادامه می دهند و برای شما پول و امتیاز کسب خواهند کرد. در طی مراحل بازی شما قادر هستید تا قهرمانان بهتری را جمع آوری کرده و به لیست نیروهایتان اضافه کنید. همچنین با ارتقاء سطوح قهرمانانتان نیز می توانید آن ها را قوی تر کنید. به ادعای استودیوی Godzilab Inc بازی Crush Them All دارای بیشتر از 1000 مرحله مختلف است و همین نکته نشان می دهد که علاقه مندان به این نوع بازی ها می توانند با نصب این بازی مدت ها سرگرم شوند. پس اگر شما هم یکی از این افراد هستید همین حالا می توانید اقدام به دانلود آخرین نسخه این بازی به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر کنید. برای آشنایی بیشتر با بازی همه را از بین ببر می توانید تصاویر اسکرین شات یا ویدئوی تریلر بازی را ببینید و سپس در صورت تمایل آن را از بخش دانلود باکس دریافت کنید و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید. با بیشتر از یک میلیون دانلود در گوگل پلی، بازی همه را از بین ببر موفق به کسب امتیاز 4.3 از 5.0 شده است.

توجه : در نسخه مود بازی شما می توانید ارتقا ها را رایگان انجام دهید!



  • تغییرات نسخه 1.6.613

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران