جدیدترین نسخه PICTAIL - PinkLady

دسته بندی:

PICTAIL – PinkLady v1.5.6.0 – اپلیکیشن نسخه PinkLady دوربین پیکتیل اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

PICTAIL – PinkLady عنوان نسخه PinkLady دوربین پیکتیل اندروید می باشد که توسط شرکت JP-brothers, Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از اصلی ترین قطعات سخت افزاری که ما در هنگام خرید اسمارت فون های مان توجه ویژه ای به آن داریم، کیفیت دوربین می باشد. امروزه کیفیت دوربین گوشی های هوشمند اندرویدی به قدری بالا رفته است که حتی برخی از کاربران به عکاسی حرفه ای به وسیله آن ها می پردازند. گرچه ثبت تصاویری خیره کننده و جذاب تماما به خلاقیت شما و توانایی تان در عکاسی مرتبط می شود، اما داشتن یک برنامه دوربین مناسب نیز بسیار ضروری است. این برنامه ها به شما عزیزان اجازه خواهند داد در شرایط مختلف تغییرات گوناگونی در تصاویر دریافتی از طریق قطعه سخت افزاری ایجاد کرده و جذابیت عکس ها را دو چندان کنید. به عنوان مثال می توانیم به فیلتر های real time اشاره کنیم. استفاده از این فیلتر ها نه تنها باعث صرفه جویی در زمان، در هنگام ویرایش عکس ها می شود، بلکه جلوه ای خاص به آن ها خواهند بخشید. یکی از بهترین اپ های دوربین برای ثبت تصاویر و اعمال فیلتر ها به صورت لحظه ای، دوربین پیکتیل می باشد که در چند نسخه مختلف معرفی شده است. یکی از بهترین این نسخه ها را می توان پینک لیدی دانست! PICTAIL – PinkLady به شما عزیزان اجازه می دهد که در هر زمانی تصاویری بسیار زیبا و با کیفیت را به ثبت رسانده و در همان لحظه آن ها را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ثبت تصاویری خیره کننده به وسیله PICTAIL – PinkLady

برنامه PICTAIL – PinkLady به شما عزیزان کمک می کند که هر زمان و مکانی و با هر نوری که دریافت می کنید، تصاویری بسیار زیبا و خیره کننده را به ثبت برسانید. تنها کافی است تا برنامه را اجرا کرده و یک گزینه را لمس نمایید. همان گونه که می دانید در این نسخه از برنامه شما شاهد فیلتر هایی متنوع از سری پینک لیدی هستید. به جرات می توانیم بگوییم که این سری یکی از کامل ترین نمونه های موجود در برنامه های اندرویدی می باشد. شما عزیزان قادر خواهید بود که هر کدام از این فیلتر ها را انتخاب کرده و به صورت real time بر روی صفحه اعمال کنید.

نبود محدودیت در ثبت تصاویر

قطعا بار ها دیده اید که در بسیاری از برنامه های دوربین کاربران با محدودیت هایی رو به رو هستند. در میان این محدودیت ها می توان به عدم فیلم برداری و یا حتی استفاده از دوربین ثانویه اشاره کرد! خوشبختانه در استارت اپ PICTAIL – PinkLady کاربران با این مشکل رو به رو نیستند. در این نرم افزار شما بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید به ثبت تصاویر پرداخته و فیلم هایی جذاب را به کمک فیلتر هایی زیبا ضبط نمایید. علاوه بر این هیچ گونه محدودیتی در انتخاب دوربین وجود ندارد و این شما هستید که دوربین مورد نیاز خود را انتخاب می کنید.

ابزاری متنوع در کنار فیلتر هایی فوق العاده

در کنار فیلتر هایی که برنامه PICTAIL – PinkLady در اختیارتان قرار می دهد، به مجموعه ای از ابزار متنوع نیز دسترسی خواهید داشت، ابزاری که فرآیند عکاسی را لذت بخش تر کرده و یا اینکه دقت شما را افزایش می دهند. بسیاری از ما پیش از ثبت تصاویر می دانیم که آن ها را در کدام یک از شبکه های اجتماعی به اشتراک خواهیم گذاشت. بدین منظور شما پیش از هر گونه اقدامی می توانید ابعاد تصویر را مشخص کرده تا در هنگام اشتراک گذاری با هیچ محدودیتی رو به رو نباشید. علاوه بر این یک تایمر داخلی اجازه خواهد داد که در هنگام ثبت تصاویر از راه دور فرصت مناسب برای گرفتن ژستی زیبا را داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PICTAIL – PinkLady اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای کامل از فیلتر های خاص PinkLady
  • استفاده از تمامی فیلتر ها به صورت real time
  • تنظیم شدت فیلتر ها متناسب با آن چه که نیاز دارید
  • پشتیبانی از هر دو دوربین جلو و عقب
  • توانایی ضبط ویدئو در کنار ثبت تصاویر
  • انتخاب ابعاد عکس ها پیش از به ثبت رساندشان
  • تایمر داخلی برای ثبت عکس در زمانی مناسب
  • افزودن اطلاعات مکانی به تصاویر ثبت شده
  • انتخاب پوشه ذخیره سازی فایل های ثبت شده به دلخواه خود

اپلیکیشن PICTAIL – PinkLady با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده خود با قیمت 1.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این نرم افزار بی نظیر را از وب سایت محبوب و پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.5.6.0

    • Android 11 changes storage method corresponding
    • fixed bugs.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Picture Manager برای اندروید

نسخه کامل و آخر Picture Manager برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران