نسخه جدید و آخر Abstruct برای اندروید

دسته بندی:

Abstruct – Wallpapers in 4K v1.4 – اپلیکیشن تصاویر زمینه 4k و با کیفیت وان پلاس اندروید نسخه بهینه شده و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار برای اولین بار در ایران

همه ما می دانیم که تصاویر زمینه راهی برای جذاب نمودن صفحه نمایش و جلوگیری از یک نواخت شدن کار با اسمارت فون می باشد. به طور معمول سازندگان دستگاه های هوشمند اندرویدی در فروشگاه شخصی خود و یا به صورت پیش فرض والپیپر های گوناگونی را در اختیار کاربران شان قرار می دهند که برخی از آن ها رایگان بوده و برخی دیگر نیز به فروش می رسند. وب سایت اپلیکیشن برتر در راستای ساده سازی دسترسی کاربران اندرویدی فارسی زبان به نرم افزار های مختلف تا به کنون چندین اپ را در این زمینه معرفی کرده است که دسترسی شما را به دیتابیس هایی عظیم از تصاویر زمینه فراهم می کنند. Abstruct – Wallpapers in 4K عنوان یک اپلیکیشن تصاویر زمینه 4k و با کیفیت وان پلاس می باشد که توسط Hampus Olsson توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اولین ویژگی که پس از نصب این نرم افزار توجه کاربران را به سمت خود جلب می کند کیفیت فوق العاده بالا و طراحی اختصاصی تصاویر می باشد که جلوه ای خاص به صفحه نمایش می بخشند. مجموعه والپیپر های موجود توسط هامپوس اولسون طراحی شده اند و این هنرمند توانسته جایزه بزرگ وان پلاس را به خود اختصاص دهد. کیفیت عکس های موجود به قدری بالا بوده که توسعه دهنده ادعا دارد شما به بعدی جدید وارد شده و تحمل والپیپر های قدیمی برای تان آزار دهنده می شود. در طراحی هر یک از تصاویر زمینه موجود سعی شده بیشترین دقت و بهترین رنگ ها به کار رود که هر کاربر با سلیقه اش یک زمینه خاص را انتخاب نماید. برای انتخاب تصاویر به عنوان والپیپر زمینه تنها کافی است یک گزینه را لمس نموده و نگران اندازه آن ها نباشید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Abstruct – Wallpapers in 4K اندروید :

  • دسترسی به بیش از 300 تصویر زمینه فوق العاده با کیفیت و زیبا
  • مجموعه ای از والپیپر های خاص وان پلاس بدون هیچ گونه محدودیتی
  • استفاده از بهترین رنگ ها با طرح های منحصر به فرد
  • زیبایی خیره کننده در کنار سادگی طراحی
  • انتخاب والپیپر ها به عنوان تصویر زمینه تنها با یک بار لمس نمایشگر
  • سرعت بالا در لود و نمایش والپیپر ها
  • ست شدن خودکار تصاویر زمینه با توجه به ابعاد صفحه نمایش

اپلیکیشن Abstruct – Wallpapers in 4K با بهره مندی از چندین تصویر زمینه زیبا و با کیفیت توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری منتشر شده که توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه کامل این نرم افزار بی نظیر را از وب سایت بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.4

    • We have squished some bugs, and fixed a problem some people experienced with purchasing PRO. Another big update is coming soon.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران