دانلود Floral Kwgt - ویجت پک زیبا و مقیاس پذیر فلورال اندروید

دسته بندی:

Floral Kwgt v4.4 – اپلیکیشن ویجت پک زیبا و مقیاس پذیر فلورال اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار

Floral Kwgt عنوان ویجت پک زیبا و مقیاس پذیر فلورال اندروید می باشد که توسط theandrofreak توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. ویجت ها جزئی جدایی ناپذیر از اسمارت فون های اندرویدی به شمار می روند. این ابزارک ها در شرایط مختلفی بسیاری از نیاز های ضروری مان را برطرف کرده و اجازه می دهند که بدون نیاز به باز کردن نرم افزار ها دستورات را اجرا کنیم. همانند بسیاری از دیگر گزینه های شخصی سازی گوشی های هوشمند اندرویدی آیکون پک ها و یا استارت اپ های ارائه دهنده تم و والپیپر، ما شاهد برنامه های مختلفی در زمینه ارائه ویجت ها نیز هستیم. گرچه بسیاری از اپلیکیشن هایی که ما بر روی گوشی های هوشمندمان نصب می کنیم به طور اختصاصی چندین ویجت را در دسترس مان قرار می دهند اما همان گونه که خود نیز مطلع هستید این نمونه از ابزارک ها در بسیاری از موارد طراحی مناسبی نداشته و یا اینک کارایی لازم را ندارند. به هر حال همان گونه که اشاره کردیم برخی از اپ ها به طور اختصاصی ویجت هایی گوناگون را عرضه می کنند؛ ویجت هایی که به نسبت گزینه های پیش فرض بسیار زیبا تر و انعطاف پذیر تر هستند. اپلیکیشن برتر به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان در ایران تا به کنون تلاش کرده است که بهترین این نمونه از برنامه ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین موضوع باعث شده است که در این پست تصمیم به معرفی یک ویجت پک جدید بگیریم. بدون شک Floral Kwgt یکی از بهترین عناوینی است که در دسترس تان قرار داده می شود. شما عزیزان به وسیله این اپ کاربردی به مجموعه ای از انواع ابزارک ها دسترسی پیدا کرده و می توانید از هر کدام شان نهایت بهره را ببرید.

Floral Kwgt دنیایی از ویجت های متنوع

یکی از اصلی ترین وجه تمایز های Floral Kwgt به نسبت دیگر برنامه های مشابه موجود در مارکت اندروید تعداد بالای ابزارک های موجود در آن می باشد. طبق توضیحات توسعه دهنده و تست های انجام شده توسط ما، در این بسته بی نظیر به مجموعه ای از 61 ویجت زیبا دسترسی خواهید داشت، که این ویجت ها نه تنها اصلی ترین نیاز های تان را به راحتی هر چه تمام تر برطرف می کنند، بلکه از زیبایی بسیار بالایی برخوردار بوده و افزودن شان به نمایشگر اسمارت فون اندرویدی جذابیت UI را چندین برابر خواهد کرد.

دسته بندی ویجت ها در گروه هایی متنوع

همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم در نرم افزار Floral Kwgt شما عزیزان به مجموعه متشکل از 50 ویجت گوناگون دسترسی خواهید داشت. بر خلاف بسیاری از عناوین مشابه تمامی این ابزارک ها در دسته بندی های متنوعی قرار می گیرند که هر کدام شان به نوعی نیاز های شما عزیزان را برطرف خواهد نمود. از ویجت هایی برای مشاهده شرایط آب و هوایی گرفته تا ابزارکی اختصاصی برای یادداشت برداری در هر لحظه ای، همه و همه تنها در یک محیط در اختیار شما قرار داده می شود.

مقیاس پذیری بسیار بالا

تمامی اسمارت فون هایی که ما به طور روزانه از آن ها استفاده می کنیم، هر کدام شان دارای یک صفحه نمایش در ابعاد مختلف هستند، به هر حال ابزارک ها نیز دارای ابعاد خاص خود هستند و برخی از آن ها ممکن است که مناسب صفحه نمایش گوشی هوشمند شما عزیزان نباشند. کاربران برنامه Floral Kwgt می توانند به سادگی ابعاد این ویجت ها را تغییر داده و آن ها را متناسب با نمایشگر خود تنظیم نمایند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Floral Kwgt اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از بزرگ از انواع ویجت های زیبا
  • طراحی خاص و منحصر به فرد مناسب انواع نمایشگر های اندرویدی
  • مقیاس پذیری بسیار بالا برای ایجاد تغییرات در ابعاد ویجت ها
  • ویجت هایی گوناگون برای رفع انواع نیاز های تان
  • به روز رسانی های مداوم برای دسترسی داشتن به ابزارک های جدید

اپلیکیشن Floral Kwgt با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توسط توسعه دهنده خود با قیمت 0.99 دلار منتشر و امتیاز 4.8 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این ویجت پک بی نظیر را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.4

    • Redesign some widgets.💕
    • Added 4 🆕 widgets.🥂
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران