دانلود نسخه جدید Sololearn

دسته بندی:

SoloLearn: Learn to Code for Free v4.8.2 – اپلیکیشن یادگیری ساده و رایگان کد نویسی در اندروید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه تقدیم شما کاربران اپلیکیشن برتری

تمامی برنامه های منتشر شده برای دستگاه های هوشمند که ما به وسیله آن ها نیاز های روزانه خود را برطرف می کنیم توسط کد های مختلفی در زبان های گوناگون نوشته شده و ایجاد شده اند که این کد ها حاصل سال ها تلاش و یادگیری می باشد. شاید این سوال برای برخی از شما که علاقه بسیاری به کد نویسی دارید پیش آمده باشد که برای شروع باید از چه نقطه ای آغاز کرد؟! پس برای رسیدن به پاسختان ابتدا زبان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در این پست با ما همراه باشید! SoloLearn: Learn to Code for Free عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای یادگیری ساده و رایگان کدنویسی مخصوص اندروید می باشد که توسط SoloLearn توسعه و منتشر شده است. مجموعه عظیم آموزش های موجود در این نرم افزار کمک می کند، کد نویسی را از سطح مبتدی تا حرفه ای فرا بگیرید و یا اینکه توانایی های خود را در زمینه های گوناگون تقویت کنید. بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه که تنها از تعداد خاصی زبان برنامه نویسی پشتیبانی می کنند این اپ از 11 زبان گوناگون حمایت می کند و دروس را به صورت مستمر به روز می نماید. هزاران مبحث مختلف در مورد برنامه نویسی در دل این اپلیکیشن موجود می باشد که امکان استفاده از آن ها به صورت رایگان مهیاست! علاوه بر این اگر مطمئن هستید که دانش و توانایی های شما می تواند به دیگر کاربران کمک کند، آموزش های اختصاصی خود را ایجاد کنید و در یک محیط تعاملی آن ها را با دیگر دنبال کننده آموزش ها به اشتراک بگذارید. کد های مد نظرتان را در محیط ساده اندروید بنویسید و آن ها را تنها با یک اشاره اجرا کنید تا از صحیح بودن آن ها اطلاع مطمئن شوید. در پایان نیز باید عنوان کنیم که تمامی آموزش ها متناسب با سطح توانایی و خواسته هایتان به نمایش در می آید که در دیگر نرم افزار های مشابه دیده نمی شود.

اپلیکیشن SoloLearn: Learn to Code for Free توانسته است به عنوان یک نرم افزار تعاملی در زمینه آموزش کد نویسی زبان های مختلف توجه بیش از یک میلیون نفر را جلب کند و امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط آن ها دریافت نماید؛ که بار دیگر می توانید جدید ترین نسخه منتشر شده این برنامه را به صورت کاملا رایگان از وبسایت پر بازدید و برتر اپلیکیشن برتر دریافت کنید.

توجه : در نسخه اپلیکیشن برتر همه درس ها به صورت رایگان در دسترس اند .



  • تغییرات نسخه 4.8.2

    • "Surprise! Our team made tons of bug fixes and improvements, including more fun and competitive badges! And...Code Repo is more advanced now, with an opportunity to earn XPs when completing a task!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران