دانلود نسخه جدید MuseScore برای اندروید

دسته بندی:

MuseScore: view and play sheet music v2.9.36 – اپلیکیشن مشاهده و اجرای نت موسیقی در اندروید! نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 69.99 دلار

MuseScore: view and play sheet music عنوان یک اپلیکیشن حرفه ای برای مشاهده، اجرا و ساخت صفحات نت موسیقی می باشد که توسط MuseScore توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تمامی موسیقی و آهنگ هایی که ما در طول روز آن ها را گوش می دهیم، متشکل و ساخته شده از چندین ساز می باشند. هر کسی با توجه به علاقه ای که دارد به سراغ ساز مورد نظر خود رفته و تلاش می کند که به مرور زمان توانایی خود را در نواختن آن افزایش دهد. ما برای پیشرفت در این مسیر و تبدیل شدن به یک موزیسین مشهور و قدرتمند باید تلاش کنیم که از تمامی ابزار مفیدی که در این راه، در مقابل مسیر مان قرار دارند نهایت بهره را برده و سطح توانایی مان را ارتقاء دهیم. با توجه به این موضوع ما می توانیم اپ های گوناگونی را در این زمینه معرفی سازیم؛ اما یکی از برترین و بهترین آن ها را می توان MuseScore دانست، که با امکانات خاص و متنوعش، شما عزیزان را شگفت زده می کند. اگر بخواهیم توضیحی ساده و کوتاه برای معرفی این اپ داشته باشیم، می توان آن را یک چاقوی سوئیسی همه کاره برای علاقه مندان به موزیک دانست، که هر گونه نیاز شما را در این زمینه برطرف خواهد کرد. شما به کمک این نرم افزار، به دیتابیسی عظیم از انواع نت های گوناگون دسترسی پیدا می کنید که باعث می شود بتوانید آهنگ های مختلفی را به وسیله ساز هایتان اجرا کنید.

MuseScore: view and play sheet music ابزاری برای علاقه مندان به نوازندگی

هنگامی که نوازندگان شروع به اجرا و نواختن یک آهنگ خاص می کنند، نت های آن را از روی برگه های موسیقی مشاهده کرده و آن نت ها را بخش به بخش اجرا می کنند. شاید برخی از آن ها بتوانند بسیار از این آهنگ ها را بدون نیاز به این برگه ها اجرا کننده، اما اگر قصد یک اجرای طولانی داشته و بخواهند آهنگ های جدید را تمرین نمایند پس بدون شک به این برگه ها نیاز پیدا می کنند. برنامه MuseScore: view and play sheet music با برقراری دسترسی شما عزیزان به مجموعه ای از میلیون ها نت موسیقی مختلف کمک می کند که به بهترین و پر طرفدار ترین این نت ها دسترسی داشته و بدون هیچ گونه مشکلی آن ها را تنها با یک نگاه به صفحه نمایش اجرا کنید. نکته ای که در ارتباط با این نرم افزار توجه ما را به خودش جلب می کند، امکان پخش نت ها به صورت صوتی می باشد. این ویژگی برای کسانی در نظر گرفته شده است که از تبهر کافی برای نواختن ساز برخوردار نبوده و می خواهند که در هنگام اجرای آهنگ ها از ریتم خارج نشوند. برای افزایش مهارت ها، رفته رفته سرعت پخش را افزایش داده و خود را به چالش بکشید.

پشتیبانی از انواع ساز های گوناگون

از دیگر معیار های برنامه MuseScore: view and play sheet music که آن را از سایر رقبایش متمایز می کند، پشتیبانی از انواع ساز های گوناگون می باشد. مهم نیست که شما نوازنده پیانو هستید، و یا اینکه تلاش می کنید آهنگ مورد علاقه تان را به کمک ساز دهنی اجرا نمایید، زیرا هر آن چیزی که به آن نیاز داشته باشید، توسط برنامه فوق در اختیارتان قرار داده می شود. همانند دیگر کاربران قادر خواهید بود که نت های اختصاصی خود را ایجاد کرده و در دیتابیس آپلود نمایید. علاوه بر این اگر زمان کافی برای استفاده از گوشی هوشمند تان را ندارید می توانید که صفحات نت را به صورت فایل pdf دریافت کرده و آن ها را به راحتی چاپ کنید. تنها توجه داشته باشید که این نرم افزار برای اجرا نیازمند دسترسی اینترنت می باشد، تنها در صورت می توانید از این برنامه در حالت آفلاین بهره ببرید که نت دلخواه خود را از پیش دانلود نموده باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MuseScore: view and play sheet music اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای عظیم از انواع نت ها و آکورد های آماده
  • پشتیبانی از ساز های گوناگون نظیر پیانو، گیتار، ویولن، ساز دهنی و …
  • جست و جوی هوشمندانه در میان نت های موسیقی
  • گزینه ای برای پخش انواع نت ها به صورت صوتی
  • تنظیم سرعت پخش صوتی و تعویض صفحات
  • اضافه کردن نت های ایجاد شده توسط خود به دیتابیس برنامه
  • دریافت نت ها در قالب فایل های پی دی اف
  • مترونوم داخلی

اپلیکیشن MuseScore: view and play sheet music با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی منحصر به فرد توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 69.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این استارت اپ را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر طرفدار و محبوب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.9.36

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران