نسخه جدید و آخر Krita برای اندروید

دسته بندی:

طراحی و نقاشی روی کامپیوتر قدمتی نسبتا بالا دارد و از ابتدای قرن ۲۱ ام شاهد ظهور نرم افزار های مخصوص برای این کار بوده ایم. تا سال ها این نرم افزار ها قدرت و کارایی لازم را نداشتند و نمی شد از آن ها برای کار های حرفه ای استفاده کرد. تا این که با پیشرفت تکنولوژی و ظهور قلم های نوری دقیق، نرم افزار هایی به وجود آمدند که می شد برای کار های حرفه ای هم از آن ها استفاده کرد. نرم افزار Krita یکی از این نرم افزار ها بود که به دلیل امکانات بالایی که داشت با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شد. این نرم افزار نسخه اولیه خود را در سال ۲۰۰۵ منتشر کرد و از آن زمان تا کنون روی پلتفرم های لینوکس، ویندوز و مک در دسترس بوده است. اخیرا کمپانی سازنده تصمیم به ورود به حوزه سیستم عامل های موبایلی هم گرفته و امروز با نسخه اندرویدی این برنامه در خدمت شما هستیم. Krita عنوان یک اپلیکیشن برای طراحی و نقاشی حرفه ای روی تبلت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Stichting Krita Foundation توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. اگر از نسخه دسکتاپ این برنامه استفاده کرده باشید، با هیچ چیز غریبی روی نسخه اندرویدی مواجه نخواهید. همه چیز همان جایی است که در نسخه دسکتاپ قرار داشت. می توان هر نوعی از رنگ بندی، سایز صفحه نمایش، قلمو و … استفاده کرد و طرح هایی حرفه ای و خلاقانه ایجاد نمود. رابط کاربری برنامه دقیقا شبیه به رابط کاربری فتوشاپ و ایلستریتور طراحی شده است تا کاربرانی که پیشتر از این برنامه ها استفاده کرده اند، مشکلی در مهاجرت به کریتا نداشته باشند. حتی قابلیت های سنتی این برنامه ها یعنی کار به صورت لایه ای، گروه بندی لایه ها، ویرایش و کپی لایه ها، امکان درگ و دراپ کردن منوی های برنامه و چیدمان دلخواه آن ها، گزینشگر رنگ عالی، منوی تنظیمات فوق العاده کارآمد و کانفیگ پذیری بالا نیز در کریتا موجود است. توجه داشته باشید که کریتا برای استفاده روی تبلت ها طراحی شده است و بهترین حالت آن، استفاده روی تبلت های ۱۰ اینچی است. البته برای کار کردن با برنامه نیاز به قلم استایلوس هم دارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Krita اندروید:

  • یکی از بهترین و کامل ترین برنامه های طراحی اندروید
  • دارای تمامی ابزار های لازم برای طراحی مثل انواع قلم مو، پاک کن، گزینشگر رنگ و …
  • کار به صورت لایه ای، با پشتیبانی از عملیات های مختلف روی لایه ها
  • رابط کاربری کاملا مشابه با نسخه دسکتاپ برنامه طراحی شده است.
  • پشتیبانی از اتصال کیبورد و تنظیم شورتکات برای کیبورد
  • کانفیگ پذیری و قابلیت شخصی سازی بالای برنامه

اپلیکیشن Krita نسخه اندرویدی یکی از محبوب ترین نرم افزار های طراحی و نقاشی دو دهه گذشته است که به تازگی نسخه اولیه آن در گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده است.

توجه : این برنامه روی تبلت هایی که صفحه نمایش 7 ا ینج به بالا دارند، درست اجرا می شود [روی موبایل بیشتر گزینه ها در دسترس نیستند].



  • تغییرات نسخه 5.0.0

    • Krita 5.0 is a major new release. We improved support for ChromeOS and Android. Krita on ChromeOS is now considered stable, while Krita on Android is still beta. Apart from a ton of bug fixes, Krita 5 provides two new brush engines, improved gradient rendering, a storyboard editor, improved animation features, a new resource management system and much, much more! For the full list, see krita.org/en/krita-5-0-release-notes/
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران